Μειονότητες
Ας ανοίξουμε μια συζήτηση για το θέμα της μειονότητας στην Ελλάδα, ύστερα και απο την τελευταία τουρκική πρόκληση με τη Θράκη.
Τα πράγματα στη Θράκη είναι πολύ σοβαρά. Η Τουρκία κάνει "παιχνίδι" με τη μειονότητα και όπως είπε χθες στην εκπομπή ο γενικός γραμματέας της Οικουμενικής Ομοσπονδίας Κωνσταντινουπολιτών, έχει την υπομονή να αποδόσει το "παιχνίδι' της σε βάθος χρόνου.
Όπως και σε πολλά άλλα θέματα φοβάμαι πως η Ελλάδα δεν έχει συγκροτημένη πολιτική και στο θέμα αυτό.
Υπάρχουν περιοχές της Θράκης, όσο και αν σας φαίνεται περίεργο και όσο ανησυχητικό και αν είναι αυτό στις οποίες το ελληνικό κράτος δεν ασκεί πλήρη κυριαρχία.
Ίσως ορισμένοι αρχίσουν πάλι τα περι εθνικισμού.
Απο τα λίγα που έχω διαβάσει έχω διαπιστώσει πως ο ελληνισμός είχε σημαντική επίδραση στην ιστορική εξέλιξη με τα οικουμενικά χαρακτηριστικά του.΄
Η βασική μονάδα συγκρότησης της διεθνούς κοινότητας σήμερα είναι το έθνος κράτος και αν και μέχρι να αντικασταθεί απο κάποιο άλλο μόρφωμα νομίζω πως πρέπει να υποστηρίξουμε την ύπαρξή του.
Παρουσιάζει ενδιαφέρον μια ομοσπονδιακή Ευρώπη με τα σημερινά κράτη ως δημοκρατίες και σε πρώτη φάση συνομοσπονδιακό τρόπο λειτουργίας.
Ένα άλλο θέμα το οποίο θα ήθελα να θίξω και μου κάνει εντύπωση είναι πως δεν καταλαβαίνω τους συμπολίτες μας οι οποίοι θεωρούν ότι ο Μιλόσεβιτς για παράδειγμα έκανε στο Κοσσυφοπέδιο και οι Κάρατζιτς και Μλάντιτς στη Βοσνία εθνοκάθαρση αλλά όταν τους μιλάς για την περίπτωση των Π τη δική τους περίπτωση τουλάχιστον εθνοκάθαρση αν και προσωπικά πιστεύω γενοκτονία, σε χαρακτηρίζουν εθνικιστή.
Τέλος πάντων αυτά δεν τελειώνουν.
Θα επιθυμούσαμε να ανοίξουμε μια συζήτηση για τις μειονότητες και σαν πρώτο κείμενο παραθέτουμε μια ομιλία που έκανε ο γνωστός ελληνοαμερικανός καθηγητής Van koufoudakis στο American Hellenic Institute.
NOON FORUM—MAY 7, 2008
AHI—WASHINGTON, DC
By
Van Coufoudakis, Ph.D.
Dean and Professor Emeritus, Indiana University/Purdue University and Rector Emeritus University of Nicosia, Nicosia, Cyprus
INTERNATIONAL LAW AND MINORITY PROTECTION: THE FATE
OF THE GREEKS OF IMBROS AND TENEDOS
Our story begins with the closing phase of the “Eastern Question” that started with the Balkan Wars and ended with the July 1923 Treaty of Lausanne.
The events that transpired in this period involve great power rivalries; foreign interference in the politics of smaller strategic states as Greece; domestic political rivalries and external dependence.
With the outbreak of the Balkan Wars, in October 1912, the Greek Navy conquered most of the Aegean Islands, including Limnos, Thasos, Samothrace, Imbros and Tenedos, islands with Greek populations since antiquity.
The draconian Treaty of Sevres (August 20, 1920) was imposed on defeated Turkey, but never ratified. It granted Imbros and Tenedos, at the entrance to the Dardanelles, to Greece.
The July 1923 Lausanne Treaty replaced and revised the Treaty of Sevres and restored (for strategic reasons) Imbros and Tenedos to Turkey.
The Lausanne Treaty, a landmark treaty, became the foundation of peace in the region after a decade of war. It marked the death of the “Megali Idea”;it settled territorial issues; Turkey gave up claims to territories as Cyprus; it rebuilt an ethnically cohesive Greece and Turkey, following massive population exchanges; conferred significant rights to non-Muslim religious minorities inhabiting Turkey; conferred specific rights on the Ecumenical Patriarchate in Istanbul; conferred explicit legal and political rights to the Greeks of Imbros and Tenedos who were exempted from the population exchange provisions of the Treaty.
What followed the signing of the Lausanne Treaty is a classic case of Turkey’s disregard and violation of its international legal obligations, capitalizing on the international community’s failure to uphold international law and the timidity of Greece.
Please note the parallels between the fate of the Greeks of Imbros and Tenedos and that of the occupied areas of Cyprus.
Imbros and Tenedos at the time of Lausanne
Imbros (Gokceada): 300 sq. km; No Turkish population; 6762 Greek with 10 schools and 1385 students.
Tenedos (Bozcaada): 39.5 sq.km; very small number of Turks; 1631 Greeks; 2 schools with 450 students.
TODAY: NO Greeks in Tenedos, under 200 in Imbros, and NO schools!
Under the Lausanne Treaty, articles 37-44 define Turkey’s obligations toward its non-Muslim minorities. These treaty provisions were also endorsed and placed under the guarantee of the League of Nations on September 24, 1923.
Under international law the UN is the legal successor of the League of Nations.
ARTICLE 14 of the Lausanne Treaty, is THE critical article for the Greeks of Imbros and Tenedos. While the islands are under Turkish sovereignty, the article contains fundamental and specific provisions for the survival of this Hellenic population.
Specific Provisions: a special administrative organization for local government elected and staffed by local persons; full guarantees of political and religious rights; full protection of persons and property; a police force drawn from the local population and under the control of the local administration; full control and management of educational institutions.
The Ethnic Cleansing of Imbros and Tenedos:
--Note the similarity to what happened in occupied Cyprus.
· Intimidation;
· Expulsion;
· Property confiscation and expropriation;
· Denial of educational and religious rights;
· Settlers and demographic change;
· Destruction of cultural heritage (religious and historical monuments).
Examples of major violations of article 14 of the Lausanne Treaty :
Before the ink dried on the Lausanne Treaty, the violations of its provisions started!
September 1923: local elected councils and administrators fired and replaced by Turkish mainland bureaucrats;
In Tenedos and Imbros 64 individuals and their families, the elite of the islands, declared “undesirable” and expelled because they were not considered “loyal” to Turkey;
Many from Imbros, fearing similar fate, temporarily flee to Limnos and Thessaloniki. Despite the amnesty provisions (Protocol 8) of the Lausanne Treaty, they are not allowed to return to the islands while their properties are confiscated as “abandoned”!
By 1925: Colonization begins with Turkish settlers some of whom are Turks from Crete and Epirus.
1926: Under new conscription law Greek males drafted in the Turkish Army and sent to Eastern Anatolia for hard labor projects (road construction, etc.).
1927: The Prefect of the Dardanelles visits Imbros to investigate why Imbriots from Glykos asked their kin living in the US for economic support for their schools. Consequently, local leaders are arrested and jailed on the mainland for “offending Turkism.”
1927 and Administrative Law 1151:
Its sweeping provisions reduce the status of the local administration; close local courts; appoint all Turkish administrators violating the electoral provisions of the Lausanne Treaty; all police comes from the Turkish mainland; Greeks failing Turkish language fluency cannot serve in any administrative capacity; introduction of the Turkish school curriculum; teaching of Greek and religion reduced to one hour per day outside the regular curriculum; teachers must be certified in Ankara and able to teach Turkism and Kemalism.
With these provisions, parents who could afford to send their children to Greece do so, with all ensuing complications…
The Temporary Reprieve (1950-1963):
With the improvement in Greek-Turkish relations in the early 1950’s, conditions improve on both islands.
· The status of local administration upgraded so that residents do not have to travel to the Turkish mainland for minor administrative and judicial matters.
· Schools granted the same status as the minority schools in Istanbul, while Greek teachers from Istanbul can teach in these schools.
· President Celal Bayar visits Imbros in 1951 and promises personal attention to local grievances.
· Local communities allowed to receive assistance from their overseas communities and public assistance is granted for the building of a hospital and expand fishing. Tourism is also encouraged.
The Return of Repression 1964/65 and Beyond:
As the Cyprus issue takes prominence, it has an immediate impact on the Greeks of Imbros and Tenedos, much as it did on the remaining Greeks of Istanbul.
The new measures continue the violations of the Lausanne Treaty.
· 1965: A Turkish boarding school opens in Panayia, the capital of Imbros, with 800 student teachers.
· A police camp and academy opens in Panayia and regular army units open camps at Glyki.
· 3,000 Turks from Bulgaria and the Laz region of the Black Sea are brought in as settlers and given local land for settlement.
· The education law of 1951 is suspended and the schools come under the 1927 regulations that violate the Lausanne Treaty.
· Teaching of Greek in the public schools ended.
· Takeover of all Greek schools. The Imbros Junior High School becomes a boarding school for Turkish students from the mainland.
· Minority schools on Tenedos closed in 1964.
· 2,000 acres expropriated for the creation of an open agricultural jail for criminals serving major sentences for serious crimes! These criminals are free to move around the community of Schoinoudia! Their violence and terror drives Imbriots from their homes in search of safety.
· 1966: Prime agricultural land expropriated under eminent domain at minimal prices and no appeal of the financial settlement. Some 8,000 acres go for the construction of a dam, while 11,000 acres of grazing land are closed for “reforestation.” Shepherds are forced to sell their flocks (44,500 sheep and goats) to mainlanders for a minimum price. With loss of livelihood, Imbriots forced to migrate.
· Jailing of local leaders who complained to the Greek Ambassador who was allowed to visit Imbros. Jailed for insulting Turkey.
THE RESULT:
By the late 80’s Imbros had over 8,000 Turks living there, in addition to military and police. Only some 200 elderly Greeks remain today. On Tenedos there are no Greeks, while the island is settled by more than 2,000 Turks, plus police, etc.
WHAT GREECE DID/DID NOT DO:
· Greece never asked to open a Consular office on the islands. In contrast, Turkey maintains a consular office in Rhodes, even though there is only a very small number of Turks on Rhodes and Kos.
· The Greek Foreign Ministry filed formal complaints in 1924, 1925, and in 1964 with its Turkish counterpart over the violations of the Lausanne Treaty. The Greek complaints had no effect.
· Greece brought the matter to Britain, a major signatory of the Lausanne Treaty. The British responded (in the mid-20’s) that they were “watching the situation.” No action taken by the League of Nations Council in 1924 under article 4 of the Lausanne Treaty. No action taken because of great power politics and rivalries.
· Appeal to UNESCO in 1964 leads to a call on both Greece and Turkey (!) to “take all necessary measures to provide minority education…”
· Greek protest to the NATO Secretary-General in 1964 leads nowhere. Under American pressure (Cold War) Greece cancels plans to appeal to the International Court of Justice and to the European Commission of Human Rights.
What can be done now:
· Turkey is engaged in EU accession talks. One of the conditions is that it must meet ALL human rights provisions of European law (European Convention in particular).
· What legal recourses are available:
a) Interstate application under the European Convention.
b) Individual Appeals to the European Court of Human Rights over denial of property rights; discrimination (article 14 of the European Convention//article 21of the EU Charter of Fundamental Rights) because of national origin, language and religion.
c) A recourse to the International Court of Justice, the successor organization of the PCIJ of the League of Nations.
NOTE: under the Lausanne Treaty, Turkey’s consent is not required for filing an appeal, nor is a “compromis” (jointly drafted by the litigants) required as in the normal cases filed in the Court. Under article 44 of the Lausanne Treaty, any differences over the implementation or interpretation of the minority provisions become a matter of adjudication and can be brought directly to the PCIJ (now the ICJ).
Why the Official Lack of Action and/or Reluctance on the Part of Greece:
· Fear that state or individual appeals may disrupt on-going Greco-Turkish dialogue.
· Fear of international apathy and/or reluctance to be involved in an “old” problem that may complicate current strategic considerations.
· Concern that Turkey may raise parallel issues including the demilitarization of the Aegean islands; the Turkish minority in Rhodes; issues re. the Muslims of Thrace.
The response to these fears:
The Lausanne Treaty provisions re. the minorities in Istanbul, Imbros, Tenedos, and the Ecumenical Patriarchate are explicit and are not linked to the demilitarization provisions of the Aegean islands.
If the Republic of Greece, for political reasons, chooses not to follow a legal challenge, it should not discourage individuals from filing cases in the European Court of Human Rights. We already have cases emerging from property issues of Istanbul Greeks.
In Conclusion:
Greek timidity and international apathy have allowed Turkey to uproot and destroy another historic Greek community. At a time of sensitivity to human rights and the availability of remedial instruments in Europe, Turkey must be held accountable for its documented violations of international law and Treaty obligations.
A Greek American note:
Our connection to this issue is not only the presence of Greek-Americans of Imbriot roots, particularly in New York, but also the late Archishop Iakovos who came from Imbros. It should also be remembered that Ecumenical Patriarch Demetrios, who succeeded Ecumenical Patriach Athenagoras, had also served as Archbishop of Imbros and Tenedos prior to his selection as Ecumenical Patriarch.
A bibliographic note:
There is a wealth of material on this period.
On the history of the wars and settlements in the area see the classic study by J.A.R. Marriott, The Eastern Question-An Historical Study in European Diplomacy, Oxford: Clarendon Press, 1924.
The classic study by Harry J. Psomiades, The Eastern Question: The Last Phase—A Study in Greek-Turkish Diplomacy, reprinted by Pella Publishing Co. in NY in 2000.
Alexis Alexandris, The Greek Minority of Istanbul and Greek-Turkish Relations 1918-1974, Athens: Center for Asia Minor Studies, 1983.
Yiorgos Tenekides, Imbros Kai Tenedos: Istoria, Nomiko Kathestos, Synchroni Pragmatikotita, Thessaloniki, 1986.
15/5/08
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2009
(12)
- ► Φεβρουαρίου (8)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
▼
2008
(85)
- ► Δεκεμβρίου (2)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
-
▼
Μαΐου
(14)
- Εκπομπή:Παιδεία, έρευνα, τεχνολογία
- Εκπομπή:Παιδεία, έρευνα, τεχνολογία
- Έρευνα, τεχνολογία και παιδεία
- Τελείωσε η αμερικανική εποχή;
- Τουρκία και μειονότητες (3)
- Τουρκία και μειονότητες (2)
- Τουρκία και μειονότητες
- ΜειονότητεςΑς ανοίξουμε μια συζήτηση για το θέμα τ...
- Εδώ μπορείτε να στέλνετε τις ερωτήσεις και τα σχόλ...
- Η Άλωση και ο νέος ελληνισμόςΌπως σας ενημερώσαμε ...
- Η Αλωση της Κωνσταντινούπολης και ο νέος Ελληνισμός
- BLOGGING 7.5.08
- Απαντήσεις
- Πρώτο post των Ανιχνεύσεων
16 σχόλια:
Μα το πρόβλημα με τη μουσουλμανική μειονότητα στη Θράκη,οφείλεται κατ'εξοχήν στις κοντόφθαλμες τακτικές του Ελληνικού κράτους και εξηγούμαι:το ίδιο το Ελληνικό κράτος έδωσε το δικαίωμα στη γείτονα να βρει "γόνιμο" έδαφος για την προπαγάνδα της σ'αυτήν την περιοχή.Είναι ίσως το μοναδικό ευρωπαικό έδαφος που ουσιαστικά ισχύει η "σαρία",όπου ένα κοριτσάκι 12 ετών μπορεί να παντρευτεί νόμιμα,όπου οι άνθρωποι μαθαίνουν να ομιλούν την Τουρκική ασχέτως αν ΔΕΝ είναι η μητρική τους γλώσσα (Πομάκοι,Ρομά),όπου οι "μπάρες" του ίδιου του Ελληνικού κράτους άφησαν βαθειά σημάδια στον ψυχισμό των κατοίκων,κλπ.Για το τελευταίο δε έχω προσωπική γνώμη καθώς κατάγομαι από χωριό της Μακεδονίας όπου υπήρχε μπάρα μέχρι το '82 και γνωρίζω ακριβώς τι νοιώθουν οι άνθρωποι στη Θράκη,ένα κρυφό "δηλαδή?".
Κατά την ταπεινή μου γνώμη το παιχνίδι έχει χαθεί ήδη,παρά τις τελευταίες προσπάθειες για τον προσεταιρισμό των Πομάκων (ειδικά).Δεν έχω να προτείνω λύσεις,απλά περιμένω την ακριβή εξέλιξη του "σκοπιανού" για να σας πω τι θα γίνει (ακριβώς) και με το "θρακικό" ζήτημα.
Ευχαριστώ.
θεωρώ πως σε τέτοια θέματα η πολιτική και οι τρόποι δράσης των χωρών δεν είναι άμεσα ορατοί σε εμάς τους πολίτες. Ένα παράδειγμα αποτελεί το Οικουμενικό Πατριαρχείο το οποίο σίγουρα στηρίζει η Ελλάδα με τρόπους όμως που δεν έρχονται στη δημοσιότητα. Αντίστοιχα οι Τούρκοι ενισχύουν τους μουσουλμάνους στη Θράκη. Το ζητούμενο είναι να χαραχθεί κοινή πολιτική (όπως νομίζω έχει γίνει) και σε βάθος χρόνου να διαφυλάττουμε τα εθνικά μας συμφέροντα και την εδαφική μας ακεραιότητα. Οι Τούρκοι κατόρθωσαν να διώξουν τον Ελληνισμό από την Πόλη, αντίστοιχα και εμείς με σωστές δράσεις μπορούμε να εξαλείψουμε το "Θρακικό" πρόβλημα.
ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ : ...Σήμερα μερικές εκατοντάδες χιλιάδες Aλβανών, διεσπαρμένων στην ελληνική επικράτεια, προκαλούν δυσφορία και ποικίλα νευρικά σοκ στην ελλαδική κοινωνία που ξέμαθε, σε λιγότερο από δύο αιώνες, να συνυπάρχει με αλλογενείς.
Θεωρούμε παραμυθένιο το ενδεχόμενο να κατακλυσθεί σε είκοσι χρόνια η χώρα από μερικά εκατομμύρια Tούρκους.
Mε δικά τους σχολειά, παντού τζαμιά, καφενεία, «πολιτιστικά κέντρα», κέντρα διασκέδασης, ίσως και δίγλωσσες πινακίδες στους δρόμους και στους δημόσιους χώρους.
Mε δυναμική εισβολή στην εργατική και επιχειρηματική αγορά.
Δεν είναι ο πληθυσμιακός όγκος της Tουρκίας που από μόνος του συνιστά απειλή.
Eίναι η στεγανότητα της πολιτιστικής (θρησκευτικής) διαφοράς που μεταβάλλει την ποσότητα σε απειλή. Σαράντα χρόνια τώρα οι Tούρκοι στο Bερολίνο (και σε όσες πόλεις της Eυρώπης αριθμούν πολυπληθή παρουσία) παραμένουν ξένο σώμα για την τοπική κοινωνία. Kαι όπου προγραμματικά επιδιώκουν να μείνουν κοινωνικά απομονωμένοι, όπως εκατό σχεδόν χρόνια τώρα ως μειονότητα στη Δυτική Θράκη, ντύνονται ακόμα και συμπεριφέρονται σαν χωρικοί της μέσα-Aνατολίας σταματημένοι στον 19ο αιώνα.(17/10/2004)
ΣΑΣ ΤΟ ΣΤΕΛΝΩ ΕΠΙΔΗ ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΠΛΗΡΩΣ
Από το 1990 και έπειτα τα δικαιώματα των ανά την υφήλιο μειονοτήτων έχουν καταστεί αιχμή του δόρατος της εξωτερικής πολιτικής των ΗΠΑ. Το αναφέρω αυτό αφ' ενός απευθυνόμενος προς όσους επιμένουν να βλέπουν μειονοτικά ζητήματα μόνον από ανθρωπιστική σκοπιά, αφ' ετέρου διαισθανόμενος πως μετά την ανάμειξη της Ελλάδος στο "παιχνίδι των αγωγών" δεν θα είναι μόνον η Τουρκία που θα εγείρει ζητήματα στην Θράκη, αλλά και οι ΗΠΑ. Η ανησυχία μου είναι μήπως η προσπάθεια της Ελλάδος να θωρακίσει την Θράκη μέσω των ενεργειακών αγωγών προκαλέσει εν τέλει την ενεργό ανάμειξη των ΗΠΑ στην Θράκη με σκοπό να αποσταθεροποιήσει την περιοχή και να ακυρώσει τα ελληνορωσσικά ενεργειακά σχέδια.
Πάντως αυτό που με φοβίζει περισσότερο είναι η ελληνική απραξία. Πιστεύω ότι το πρόβλημα στην Θράκη το δημιουργήσαμε οι ίδιοι. Επί παραδείγματι, ποιός ο λόγος να διδάσκεται η τουρκική γλώσσα στα μειονοτικά σχολεία, αφού διακηρύττουμε παντού ότι η μειονότητα δεν έχει εθνικό, αλλά θρησκευτικό χαρακτήρα; Δεν συνιστά αυτό το γεγονός μία αντίφαση και μία έμμεση αναγνώριση από την Ελλάδα της "τουρκικότητος" της μειονότητος;
Ελπίζω η πρόσφατη υπόθεση με την αξιέπαινη δασκάλα Χαρά Νικοπούλου, που κατέδειξε ότι στην Θράκη μάλλον κυβερνά το τουρκικό παρακράτος να αφυπνίσει τους ιθύνοντες στην πρωτεύουσα.
Επιπροσθέτως, θα ήθελα να δούμε το θέμα των μειονοτήτων και αντιστρόφως. Δηλαδή πως υποστηρίζει η Ελλάδα τις ελληνικές μειονότητες σε άλλες χώρες. Η πρόσφατη δολοφονία ενός Έλληνα στην Χειμάρα (για περισσότερες πληροφορίες σας παραπέμπω σε σχετικό δελτίο τύπου στην ηλ. διέυθυνση http://groups.yahoo.com/group/clubhimara/message/4600), καταδεικνύει πως και σε αυτόν τον τομέα δεν υπάρχει συγκεκριμένη πολιτική. Να υπομνήσω, πως ουδέποτε ελληνικές κυβερνήσεις (του ενός ή του άλλου κόμματος) στήριξαν σε αλβανικές εκλογές το μειονοτικό κόμμα "Ομόνοια", παρά μόνον προτιμούσαν να στηρίζουν τα ομόλογά τους μεγάλα αλβανικά κόμματα. Αντιθέτως, η Τουρκία, σε ανάλογη περίπτωση στην Βουλγαρία, έχει πετύχει τα τελευταία χρόνια τον έλεγχο του βουλγαρικού πολιτικού συστήματος διά της στηρίξεως μουσουλμανικού μειονοτικού κόμματος.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Α. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΗΣ
Επειδή στην προηγούμενη ανάρτησή μου στο ιστολόγιο η ηλ. διευθυνση στην οποία παραπέμπω για την δολοφονία Έλληνα στην Χειμάρα δεν εγράφη σωστά, την παραθέτω ξανά:
http://groups.yahoo.com/group/
clubhimara/message/4600
Το παρασκήνιο των γλωσσικών και εθνικών μειονοτήτων στην Ευρώπη:
http://alkimosarchive.blogspot.com/2008/03/blog-post_06.html
Για τους Έλληνες της Τουρκίας υπάρχει ένα καλό άρθρο εδώ.
Για το θέμα της Θράκης έχω τούτο να παρατηρήσω: Όχι μόνον ακολουθήθηκε λανθασμένη πολιτική ευθύς εξ αρχής, αλλά επετράπη στην Τουρκία να έχει "λόγο" για την εκεί μουσουλμανική μειονότητα, ωσάν να επρόκειτο για "Τούρκους ομογενείς", όπως τους απεκάλεσε ο Ερντογκάν κατά την πρόσφατη επίσκεψη Καραμανλή στην Άγκυρα και ο τελευταίως αρκέστηκε να ... μειδιά ηλιθίως. Του πρότειναν μάλιστα και συγκρότηση ελληνοτουρκικής επιτροπής, η οποία θα διαχειρίζεται (άκουσον, άκουσον) τα "θέματα" της "τουρκικής μειονότητος" και δεν σηκώθηκε να φύγει, όπως είχε κάνει ο πρόεδρος Παπούλιας στα Τίρανα, όταν του έθιξαν το θέμα περιουσίας των Τσάμηδων.
Εδώ και κάποια χρόνια, με την ανοχή της κυβερνήσεως, έχει καθιερωθεί πλέον η επίσκεψη στην Θράκη κάθε Τούρκου επισήμου που επισκέπτεται την Ελλάδα. Το τι συνέβη τον περασμένο Δεκέμβριο κατά την εκεί επίσκεψη Μπαμπατζάν, την οποία ακολούθησε επίσκεψη του στρατιωτικού ακολούθου της εν Αθήναις τουρκικής πρεσβείας με ακόμη πιο εμπρηστικά συνθήματα, νομίζω ότι δεν χρειάζεται να το πω. Εικάζω ότι όλοι το ξέρουν. Ποια η αντίδραση του ελληνικού κράτους; Ουσιαστικά καμμία! Είπαν στον Καραμανλή να μην πάει μετά απ' αυτά στην Άγκυρα, αλλά εκείνος πήγε. Του είπαν να ζητήσει να δει κι αυτός την ελληνική μειονότητα (πού να την βρει;) της Ίμβρου και Τενέδου, αλλά δεν το έκανε.
Κατόπιν των ανωτέρω, διαφωνώ με τον macedonian ότι "το παιχνίδι έχει χαθεί". Αντιθέτως, κερδήθηκε από την Άγκυρα και την υποτελή της ελληνική κυβέρνηση. Και οι δύο εκτέλεσαν σωστά τις υπερατλαντικές οδηγίες, που θέλουν κράτη διασπασμένα, μικρά και ευκολοκυβέρνητα. Η Θράκη είναι το πρώτο "Κόσοβο" της Ελλάδος. Έπεται και συνέχεια με "Τσαμουριά", δυστυχώς.
πρωτα πρεπει να αποκτησει την εθνικη του κυριαρχια το κρατος στην θρακη και μετα να προχωρα σε παραχωρησεις...πρεπει να απελαθουν καποιοι πρακτορες τουρκοι..ακριβως οπως η ρωσσια απελασε αμερικανους πρακτορες...
σε καθε περιπτωση αν δεν σπασουν τα δεσμα με τους κεμαλοφασιστες καθε προνομιο που παραχωρειται(και θελω να τονισω εδω τα εξοργιστικα προνομια που δοθηκαν σε μουσουλμανους οπου μπορουν πλεον να μπαινουν σε δημοσιο και πανεπιστημιο διχως εξετασεις!προσβαλλοντας καθε εννοια δικαιοσυνης ,ισοτητας εξοργιζοντας τον φτωχο ελληνα της παραμεθοριου που δικαια νιωθει ριγμενος)π.χ τα βακουφια δοθηκαν διχως ανταποδοση..ε αυτο ειναι εγκλημα...αποθρασυνεις το τουρκικο κατεστημενο το ισχυροποιεις.
ομως τελικα αυτη η κυβερνηση η καθε κυβερνηση σιγουρα πασχιζει για το συμφερον της πατριδας? ή κινειται παντοτε με ορους ψηφοθηρικους?
ποιος ξεχναει την ικεσια σημιτη στο μπλερ για επιστροφη των μαρμαρων μπροστα στις καμερες??..."θα βοηθησει στις εκλογες" του ειπε!!
μην περιμενετε λοιπον απο τετοιας νοοτροπιας πολιτικους να παραξουν πολιτικη
το θεωρω αδυνατον το τετρακομματικο κολωνακι να αγωνια για την θρακη η ξερω γω για την συμη και το καστελοριζο
μηπως αλλωστε ασχοληθηκε ποτε αληθινα με την γενοκτονια των ποντιων των κωνσταντινουπολιτων των ιμβριων των τενεδιων και γω δεν ξερω ποιων αλλων?
εδω τωρα που παλι τα μαχαιρια βγηκαν αυτην την φορα για τους κουρδους και εμεις μιλαμε για ελληνοτουρκικες φιλιες...προφανως φοβομαστε..η μαλλον το κολωνακι συντηρει την ευζωια του με καθε τιμημα...
και το ισραηλ ανοιξε φιλια με τους γερμανους...αλλα οχι με το ρατσιστικο ναζιστικο καθεστως ..αυτο το πολεμουσε με καθε τροπο οσο μπορουσε στο εξωτερικο ή και στην ιδια την ευρωπη(οσο μπορουσε αφου ηταν υπο διωγμο) κατοπιν απαιτησε εμπρακτη μετανοια(θυμιζω στο κεντρο του βερολινου στις μερες μας βλεπει καποιος ενα τεραστιο εβραικο μουσειο)και αργοτερα ηρθαν οι φιλιες!
αλλα αφηστε το ισραηλ..εδω η μικρουλα παμφτωχη αρμενια και γι αυτο αγωνιζεται!να προβαλει το δικαιο της!
και η ελλαδα?τι κανει η ελλαδα?
η ελλαδα συντηρει και μισθοδοτει φωστηρες που ακριβως ταυτιζονται με την τουρκικη ακαδημαικη (σικ)γραμμη που δινει το κεμαλορατσιστικο βαθυ κρατος το οποιο δεν αναγνωριζει γενοκτονιες ...μαλιστα
παραχωρει κρατικες θεσεις σε ατομα που χρηματοδοτουνται απο αμερικανικες οργανωσεις και οργανισμους (ενιοτε μη κυβερνητικες λολ)..το state department κτλ
μα προφανως παντα για το καλο της(της ελλαδας εννοειται)
οι γνωστες δηλωσεις της γ.γ του ΚΚΕ
http://www.enet.gr/online/
online_text/c=110,dt=11.04.2008,id=2317344
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ!
ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ Η ΕΚΠΟΜΠΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ!
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΣΠΑΣΕΙ ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΚΕΜΑΛΙΣΤΩΝ ΕΡΝΤΟΓΑΝΙΣΤΩΝ?
ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΥΩ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΜΗΠΩΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΤΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ?
Πρόκειται περί υπερπαραγωγής αθηνά και δέν βλέπω να υπάρχουν τα κεφάλαια για να γυριστεί.Άσε που και τους ευρωπαίους δέν θα τους πολυενδιαφέρει και δέν βλέπω να κόβει εισιτήρια στις αίθουσες.
Εκτός άν τσοντάρει το κέντρο ελληνικού κινηματογράφου που συνηθίζει να υποστηρίζει τις πατάτες.
Που σαι ρε αθηνά και ξεσάλωσαν εδώ μέσα οι πατριώτες.
Πάρε θέση γρήγορα να βγάλουμε άμυνα.
(το πατριώτες το αναφέρω με την καλή έννοια,όχι απαξιωτικά.Για να μήν παρεξηγιόμαστε δηλαδή).
η τουρκια και να διαμελιστει..που θα διαμελιστει αν το αποφασισουν οι δυναμεις, εμας τι μα κοφτει?(sic)
σαμπως δεν θα παραμενει ισχυρη?ολη η σημερινη της δυναμη στα παραλια και στην κωνσταντινουπολη ειναι...ενω παλι μια 50 αρα μυρια τουλαχιστον θα ναι οι κατοικοι της..προς συμφερον της ειναι να διαμελιστει...θα εγκαταλειψει ενα προβλημα που την ρημαζει τωρα το κουρδικο και μαλλον ανευ λογου...και απο εδαφη εχει μπολικα δεν θα καταντησει λουξεμβουργο..συνεπως μαλλον την συμφερει την ελλαδα να υπαρχει κουρδικο και να ξοδευει ο τουρκος ζωτικες δυναμεις απο την οικονομια του και το εμψυχο δυναμικο του για την αντιμετωπιση αυτου του κινδυνου...διαφορετικα αν εξαλειφτει αυτος ο κινδυνος θα στραφει ενισχυμενος στην δυση...εκτος και αν γινει aspic ενας μαης τυπου 68 απεναντι και πεσει το στρατιωτικο βαθυ κρατος...ε?λολ
μακαρι βεβαια απο καθαρα ανθρωπιστικη οπτικη να δημιουργηθει αυτο το κουρδικο ενιαιο κρατος(οχι οπως τωρα αυτονομο μονο στο ιρακ),αλλα οτι τελικα και αν γινει δεν σημαινει πως απεναντι μας πια θα χουμε μια αδυναμη τουρκια...
τωρα για τον εμφυλιο κεμαλιστων ισλαμιστων...αυτο ειναι ονειρο θερινης νυκτος..(καταρχην οι ισλαμιστες δεν σημαινει πως δεν θαυμαζουν τον κεμαλ αφου και ο λαος τους αυτο κανει ...απλα δινουν βαρυτητα στην θρησκεια και στο οθωμανικο παρελθον περισσοτερη..ας μην ξεχναμε πως επι οθωμανων χερακι με τους νεοτουρκους εγινε η γενοκτονια αρμενιων ενω η αυτοκρατορια των οθωμανων στηριχτηκε στον πολεμο και την επεκταση και οταν παψαν αυτα και ξεσπασαν και τα απελευθερωτικα κινηματα στους κολπους της αρχισε να καταρρεει)...αλλωστε δειτε ο αλι μπαμπατζαν τι ειπε οταν ηρθε στην θρακη..
το διλημμα για μας ειναι μπρος γκρεμος και πισω ρεμα...οποιος και αν επιβληθει πως το λενε οι αναρχικοι"οποιον και αν ψηφισεις δουλεια δεν θα βρεις" καπως ετσι...
απ την αλλη ρεαλιστικα να το δουμε εμφυλιος κεμαλιστων ισλαμιστων ειναι αδυνατος...αφου στρατος, δικαστηρια ,παιδεια ολο το κατεστημενο ειναι στα χερια των κεμαλιστων...απλα οι ισλαμιστες εχουν τον λαο(που ουδεποτε αντεδρασε στις συνεχομενες χουντες)αυτην την στιγμη και μαλιστα οχι ολον..λιγο περισσοτερο κοσμο απ αυτον που εχει μαζι του ο καραμανλης ενα πραγμα...λαος που ψηφιζει ισλαμιστες καθοτι ειναι της μαντηλας και του αλλαχ...
ωστοσο.εμφυλιος δεν μπορει να γινει...αυτο που μποριε να γινει ειναι οι κεμαλιστες λογω ευρωπαικου κραξιματος να παψουν να ανεβοκατεβαζουν κυβερνησεις που δεν γουσταρουν οπως καναν εδω και δεκαετιες...διαφορετικα θα παρει τον πουλο ο ερντογαν οπως παλια και ο ερμπακαν..
αλλωστε οι ισλαμιστες με τι να κανουν εμφυλιο?με σκουποξυλα?αφου ο στρατος απεναντι τους ειναι γαλουχημενος με το πνευμα του στρατηγου κεμαλ που μας πεταξε στην θαλασσα και οχι με αυτο του σουλτανου που παρεδωσε ολη σχεδον την αυτοκρατορια στους ξενους ..αυτα τους μαθαινουν αυτοι που τους διοικουν
ΣΥΝΧΑΡΗΤΗΡΙΑ. ΚΟΣΜΗΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ,ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΕ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ.ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΟΠΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΝΙΚΟ ΤΟΠΙΟ ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΚΟ ΧΟΡΟ ΜΕΤΑ ΤΟ 168.ΘΑ ΕΙΤΑΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΧΑΡΑ ΜΑΣ ΕΑΝ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΤΕ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΕ ΤΗΝ Κ.ΑΡΒΕΛΕΡ ΜΟΝΗ ΤΗΣ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΕΧΟΥΣΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΒΙΖΑΝΤΙΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΛΛΑ!!!! ΚΑΙ ΥΕΡΟΧΗ ,ΜΟΝΑΔΙΚΗ, ΔΑΣΚΑΛΑ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΤΑΣΟΥΛΑ ΣΠΑΝΔΟΥ
Δημοσίευση σχολίου