Απουσίαζα αρκετές ημέρες στο Βελιγράδι, λόγω των βουλευτικών εκλογών, γι αυτό έχουμε ημέρες να γράψουμε στο blog μας.
Χρησιμοποιώ πληθυντικό διότι τη σελίδα θα τη διαχειριζόμαστε μαζί με τη συνάδελφό μου στην εκπομπή Κάλη Ζάραλη.
Δεν ξέρω τι γίνεται στη Θεσσαλονίκη στο Βελιγράδι, όμως, η ασύρματη πρόσβαση στο Internet είναι πολύ διαδεδομένη.
Έμενα σε ένα ταπεινό ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης αλλά είχε εξαιρετικό σήμα ασύρματης πρόσβασης.
Σε όλα τα καφέ της πόλης νέοι άνθρωποι έπιναν το ποτό τους συντροφιά με ένα κομπιούτερ και είχαν ασύρματη πρόσβαση στο internet.
Μπορεί να συμβαίνει και στη Θεσσαλονίκη αλλά η καθημερινότητά μας εδώ έχει άλλες προτεραιότητες και δεν το παρατηρούμε.
Το αποτέλεσμα των εκλογών, όσοι ενδιαφέρεστε θα το έχετε μάθει και θα έχετε διαβάσει ή ακούσει και σχετικές αναλύσεις.
Αν παρόλα αυτά κάποιος θέλει να πληροφορηθεί κάτι και το γνωρίζω, ευχαρίστως να του απαντήσω.
Στο θέμα της εκπομπής της Τετάρτης τώρα.
Όπως σας ενημερώσαμε θα είναι θα είναι η Άλωση της Κωνσταντινούπολης. Θα προβάλουμε ένα ντοκυμαντέρ του National Geografic και θα συζητήσουμε για το θέμα πάνω στους άξονες που προτείνατε εσείς.
Πως διαχύθηκε στην αυτοκρατορία ο ελληνισμός, πως την επηρέασε, πως ήταν τα πράγματα την περίοδο της Αλώσεως, πως αναδύθηκε ο νέος ελληνισμός, ποιά η προσωπικότητα του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου.
Το περιβάλον του παρακαλούσε τον Αυτοκράτορα να τον φυγαδεύσει αλλά αυτός αρνιόταν και έμεινε με οκτώ χιλιάδες να υπαρασπιστεί την πόλη του έναντι 360.000 μαχητών του Μωάμεθ ο οποίος υπερείχε σε όλα τα στρατιωτικά μέσα. κυρίως στο πυροβολικό με το οποίο βομβάρδιζε και κατέστρεφε τα απόρθητα τείχη της Πόλης. Του κατασκεύασε και ένα τεράστιο πυροβόλο ο Ουρβανός δίπλα απο το οποίο έστεισε τη σκηνή του ο Μωάμεθ και απέναντί του παρατάχθηκε ο Αυτοκράτορας.
Τι είναι εκείνο που κάνει ανθρώπους όπως ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος ή ο Λεωνίδας, ή στα νεότερα χρόνια ο Σολομού Σολομού να αψηφούν τον κίνδυνο για να υπερασπισθούν την πόλη τους, την τιμή τους ή μια ιδέα τους;
Είναι διαδεδομένο φαινόμενο στην ανθρωπότητα και το μαθαίνουμε στην ιστορία μόνο για τους έλληνες ή αποτελεί κάποιο χαρακτηριστικό των ελλήνων;
Οι συνομιλητές μας θα είναι η καθηγήτρια Βυζαντινής Ιστορίας στο ΑΠΘ κ. Ζαφράκα, τηλεφωνικά ο κ. Καργάκος, ο Κώστας Ζουράρις και ο διευθυντής του National Geografic Νίκος Μάργαρης. Θα είναι επίσης ο γενικός γραμματέας του Συλλόγου Κωνσταντινουπολιτών.
Κατά τη διάρκεια της εκπομπής θα δεχόμαστε τις παρατηρήσεις σας και τις ερωτήσεις σας απο το blog, θα τις παρουσιάζουμε στην οθόνη και φυσικά την επόμενη ημέρα θα "ανεβάσουμε" την εκπομπή στο internet.
Το "ανέβασμα" της εκπομπής μας παίρνει αρκετό χρόνο ίσως γιατί δεν έχουμε καλό πρόγραμμα συμπύκνωσης. Για να καταλάβετε, τα πέντε λεπτά εκπομπής τα¨"ανεβάζουμε" σε είκοσι λεπτά. Αν μπορείτε να μας βοηθήσετε προτείνοντάς μας ένα άλλο πρόγραμμα θα σας είμασταν ευγνώμονες.
Π. Σαββίδης
ΥΓ. Ευχαριστούμε όλους για τα καλά σας λόγια.
13/5/08
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2009
(12)
- ► Φεβρουαρίου (8)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
▼
2008
(85)
- ► Δεκεμβρίου (2)
- ► Σεπτεμβρίου (12)
-
▼
Μαΐου
(14)
- Εκπομπή:Παιδεία, έρευνα, τεχνολογία
- Εκπομπή:Παιδεία, έρευνα, τεχνολογία
- Έρευνα, τεχνολογία και παιδεία
- Τελείωσε η αμερικανική εποχή;
- Τουρκία και μειονότητες (3)
- Τουρκία και μειονότητες (2)
- Τουρκία και μειονότητες
- ΜειονότητεςΑς ανοίξουμε μια συζήτηση για το θέμα τ...
- Εδώ μπορείτε να στέλνετε τις ερωτήσεις και τα σχόλ...
- Η Άλωση και ο νέος ελληνισμόςΌπως σας ενημερώσαμε ...
- Η Αλωση της Κωνσταντινούπολης και ο νέος Ελληνισμός
- BLOGGING 7.5.08
- Απαντήσεις
- Πρώτο post των Ανιχνεύσεων
19 σχόλια:
Μαστροπαντελή,καταρχήν εσύ δέν φαίνεσαι ψωνάρας και παπαρδέλας,τι θέλεις λοιπόν εδώ ανάμεσά μας που θές και μπλόγκ τρομάρα σου σοβαρός άνθρωπος;
Έχε χάρη που δέν σε πήραν ακόμη χαμπάρι οι τρελλαμένοι εδώ μέσα,να μήν ξέρεις που να κρυφτείς.Ουσιαστικά αυτό που κάνεις και εσύ,όπως και τόσοι άλλοι τελευταία-δημοσιογράφοι και μη- με τα μπλόγκς, είναι εισβολή του πραγματικού κόσμου στον εικονικό.
Ο εικονικός κόσμος δέν ερμηνεύεται παύλα αναλύεται παύλα εξετάζεται παύλα ελέγχεται με τον εργαλειολόγο του πραγματικού,γιατί απλώς δέν υπακούει στις ίδιες συμβάσεις του σχετίζεσθαι με τον τελευταίο.Τουτέστιν, στο εικονικό δέν υπάρχει ένα υποκείμενο που διερευνά ή αναζητά την ανάδυση ενός ακόμη καθρέφτη του όπως στο πραγματικό,αλλά απεναντίας υπάρχει ένας καθρέφτης που εναγωνίως ψάχνει το υποκείμενό του. Και άν πρέπει να νοιώθουμε οίκτο και συμπόνια για την μοναχικότητα του κόσμου που τον αναγκάζει να φτειάχνει και να οργανώνει τους καθρέφτες του για να ειδωλοποιηθεί (λόγος),τι θα πρέπει άραγε να νοιώθουμε για τους καθρέφτες που η ίδια επίσης μοναξιά τους οδηγεί να αναζητούν την ενσάρκωσή τους στα υποκείμενα (βίωμα);
Συνεπώς,μαζέψτε τα τα γρήγορα και φυγέτε γιατί θα θολώσετε (και εσείς όπως και άλλοι) τον καθρέφτη, και δέν θα δούμε τι θα μας καθρεφτίσει όταν κάτσουμε απέναντί του,σάν καθρέφτες που υποκειμενοποιούνται στο καθρέφτισμα του υποκειμενισμού τους.
Καταλάβατε;
Μπρός γυρίστε στην τηλεόραση γρήγορα να κάνετε τις ωραίες σας εκπομπές και αφήστε τα τα εικονικά.
Δυό κόσμοι στον ίδιο καθρέφτη δέν χωράνε που λέει και ο σοφός λαός δηλαδή.
Μιλάτε του και εσείς ρε παιδιά,γιατί δέν του μιλάτε και τον πήρατε με τις ευγένειες και τις γλύκες;
ΒΓ Ωραία η εκπομπή που κάνεις αύριο,δέν κάνεις όμως και μια εκπομπή προσεχώς περί του τι είναι και άν υπάρχει τελικά ελληνικότητα (όπως υπάρχει σλαυικότητα,γερμανικότητα και λοιπά) και που άραγε θα μπορούσαμε να την εντοπίσουμε ;Στην λογοτεχνία,στην ορθοδοξία,στα ήθη και στα έθιμα,πού;
Και τελικά η ελληνική επανάσταση ήταν οντως εθνική ή μήπως ήταν ταξική;
Ποιά ήταν η αρχαία ελλάδα και που πήγε;
Ποιό ήταν το βυζάντιο και που πήγε και αυτό;
Ποιοί είμαστε εμείς και που πάμε τελικά;
Τι έκανε το ιερατείο και η άρχουσα τάξη στην άλωση;
Υπήρχε σε αυτούς κάποιου τύπου ελληνική συνείδηση;
Ποιές οι σχέσεις τους με τον "εχθρό";
Ποιές οι σχέσεις τους στην συνέχεια,σάν υποτίθεται υπόδουλοι,πάλι με τον "εχθρό";
Ποιοί ει΄ναι οι εχθροί και ποιοί είναι οι φίλοι;
Ποιοί είμαστε εμείς και ποιοί είναι οι άλλοι;
Τι αλλώνεται και τι αλλοτριώνεται;
Ά,και μιάς και σε βρήκαμε εδώ μέσα κύριε σαββίδη, να δώσω και μιά παραγγελιά (άν μου επιτρέπεται βέβαια) ,πιστεύω ότι η κορυφαία εκπομπή που θα μπορούσες να φτειάξεις,θα ήταν μιά συζήτηση για το μεταμοντέρνο,με καλεσμένους τους γιανναρά,νανόπουλο και γρίβα.
Πιστεύω ότι από την μεριά τους ο καθένας θα μπορούσαν να φτειάξουν μιά πολύ ωραία και αρμονική σύνθεση περί του θέματος.
Ήλθε η μετανεωτερικότητα;
Δέν ήλθε ακόμη;
Ήλθε και πέρασε και χαμπάρι δέν πήραμε;
Θα αποκαταστήσει τις σχέσεις μας με τις μεγάλες αφηγήσεις;
Ο θεόπουστας-παλιόπουστας θα παραμένει θυμωμένος ακόμη στην γωνία,ή θα τα βρούμε τελικά μεταξύ μας;
Ή μήπως ανα-βιώσουμε εμείς την θέση του,αναζητώντας τον ενσαρκωμένο λόγο στο εικονικό κατά λιοτάρ;
Από εκεί,από το εικονικό, θα μας βρεί και ο νέος αριστερός λόγος;
Κάντε καμμιά τέτοια εκπομπη κύριε σαββίδη να ξέρουμε και εμείς που πηγαίνουμε.
ΒΓ2 Και αυτά τα παραθυρα,γιατί δέν τα κλείνετε πιά τα γαμημένα;
Βαρεθήκαμε πιά να βλέπουμε ακρωτηριασμένους ανθρώπους μέσα σε πλαίσια.
Εξάλλου δέν αφήνετε περιθώρια να παίξει και ο σκηνοθέτης,να αρθρώσει και αυτός λόγο,παρά μόνο τον βάζετε να σκουπίζει και να ανοιγοκλείνει παράθυρα σάν καθαρίστρια.
Γιατί δέν επιστρέφετε και πάλι με τους καλεσμένους σας γύρω από το τραπέζι ωραία και καλά;
Το τραπέζι είναι για να τρώμε και να συζητάμε.
Τα παράθυρα είναι για να γκαρίζουμε στους γείτονες και να τους ρίχνουμε και κανά φάσκελο άμα χρειαστεί.
Μήπως μας ρίχνετε φάσκελα μέσα από τα παράθυρα και δέν το χουμε καταλάβει;
Καλή αρχή Παντελή & Κάλλυ, θεωρώ ότι αυτό το post είναι το πραγματικό ξεκίνημα του blog της εκπομπής και σας εύχομαι καλή δύναμη, έμπνευση και πραγματική αμφίδρομη επικοινωνία με τον κόσμο.
ΥΓ: Δεν πρόλαβα ν' απαντήσω στο σχόλιο του Παντελή στο blog μου (δεν πρόλαβα καν να ανανεώσω το σχετικό post με εντυπώσεις μετά την προηγούμενη εκπομπή), κι έτσι τον ευχαριστώ από δω για την πρόσκληση και την εμπειρία της συμμετοχής στην εκπομπή.
Ενδιαφέρον το θέμα και επίκαιρο.Το National Geografic έχει κάνει καλή δουλειά και έχω αγοράσει και τα προηγούμενα τεύχη που ήταν αφιερωμένα στους Βαλκανικούς πολέμους και στην Μικρασιατική Καταστροφή.Η εκπομπή σας είναι μια από τις ελάχιστες που παρακολουθώ στην τηλεόραση (αν μπορεί να χαρακτηριστεί τηλεόραση αυτό το μαύρο χάλι με τα ιδιωτικά κανάλια με μοναδική εξαίρεση το Σκάι).Μια παρατήρηση θα ήθελα να κάνω.Προσπαθήστε να περιορίσετε χρονικά την διάρκεια των βίντεο (ορισμένες φορές έχουν υπερβολική διάρκεια) και μην έχετε πολλούς καλεσμένους (την προηγούμενη φορά στην Μουρούζη μόνο είχατε τρεις!).Να αναφέρετε το γεγονός ότι ο Ουρβανός πρώτα είχε προσφέρει τις υπηρεσίες του στον Αυτοκράτορα Παλαιολόγο που δεν τις έκανε αποδεκτές λόγω κόστους!!!Θα ήθελα να αναφέρετε επίσης το γεγονός ότι κατά χιλιάδες οι υπήκοοι της Αυτοκρατορίας δεν πήγαιναν να στρατευτούν αλλά προτιμούσαν να γραφτούν στις ιερατικές σχολές.Πολλοί ακτωτηρίαζαν ένα μέρος του μικρού δακτύλου του δεξιού χεριού για να θεωρούνται ανάπηροι!!Με αυτές τις συνθήκες η Άλωση ήταν απλά θέμα χρόνου.Θα ήθελα επίσης να σχολιαστεί η {βοήθεια!!!} που πρόσφερε ο πάπας της Ρώμης ως αντιστάθμισμα για την υποτιθέμενη ένωση των δύο εκκλησιών.
Θα αναμείνω με πολύ ενδιαφέρον την εκπομπή σας απόψε.
Καλό κουράγιο μας δίνει ο aspic. Δεν μας πειράζει να μας σχολιάζουν όπως θέλουν και όπως νοιώθουν οι επισκέπτες του blog και οι τηλεθεατές της εκπομπής. Το μόνο που θα θέλαμε είναι να αποφεύγουν εκφράσεις υβριστικές που δεν επιτρέπουν τη δημοσιοποίηση του σχολίου τους.
Παρουσιάζουν ενδιαφέρον αυτά που γράφει ο/η aspic αλλά δυστυχώς δύο τρείς λέξεις που χρησιμοποιεί δεν αφήνουν περιθώρια να προβάλλουμε το βράδυ το σχόλιό του.
Αν έχει την καλοσύνη ας τις αφαιρέσει και ας το ξαναστείλει. Θα μας διευκόλυνε πολύ. Οι επισημάνσεις και παρατηρήσεις του παρουσιάζουν ενδιαφέρον.
Τώρα, ποιός στις μέρες μας είναι ο πραγματικός κόσμος και ποιός ο φαντασιακός ή ο εικονικός είναι μια άλλη ιστορία που παρουσιάζει τεράστιο ενδιαφέρον.
Δεν ξέρω, όμως, πόσοι είναι διατεθεμένοι να την παρακολουθήσουν.
Για το είδωλο, τον καθρέπτη και το ναρκισσισμό του καθενός αφήστε να μιλήσουμε κάποια άλλη φορά που θα έχουμε χρόνο διότι σήμερα ασχολούμαι με την εκπομπή.
Αντιμετώπισα μεγαλύτερες δυσκολίες απο αυτές που υπονοείτε για να αναδιπλωθώ κ. aspic (απο το ύφος του κειμένου σας πιστεύω πως πρόκειται για άνδρα). Όσο και αν σας φαίνεται παράξενο, το blog μου δίνει τη δυνατότητα να παίρνω μια ιδέα πως σκέφτονται και άλλοι άνθρωποι για ένα θέμα με το οποίο πρόκειται να ασχοληθώ.
Δεν σας κρύβω πως μόνος μου ρωτούσα ανθρώπους που γνωρίζω αν θα τους ενδιέφερε να παρακολουθήσουν ένα θέμα το οποίο είχα προγραμματίσει να παφρουσιάσω στην τηλεόραση.
Τώρα αυτή τη δυνατότητα την έχω σε εκθετική δύναμη.
Πάντως, τις συμβουλές σου κ. aspic θα τις πάρω υπόψη μου και σε ευχαριστώ.
...Μαστροπαντελής
Ενδιαφέρουσες οι ερωτήσεις που διατυπώνει ο Κωνσταντίνος και θα τις θέσουμε υπόψη των συνομιλητών μας το βράδυ. Σήμερα τα βίντεό μας θα έχουν διάρκεια 10 λεπτών το καθένα για απο τα τρία συνολικά για να μπορέσουμε να προβάλουμε ολοκληρωμένα αποσπάσματα απο το ντοκυμαντέρ του National Geografic.
Στα υπόλοιπα που επισημαίνει ο Κωνσταντίνος συμφωνούμε, αν και στην τελευταία εκπομπή με τους πολλούς προσκεκλημμένους στην οποία αναφέρεται, νομίζω πως βοήθησαν. ίσως να είχαμε χρονικό κενό αν οι προσκεκλημμένοι ήσαν λιγότεροι.
Πάντως, οι σε βάθος αναλύσεις έχουμε διαπιστώσει πως γίνονται με τρείς συνομιλητές και αυτό θα προσπαθήσουμε να το τηρήσουμε.
Π. Σαββίδης
Ενδιαφέρουσες οι ερωτήσεις που διατυπώνει ο Κωνσταντίνος και θα τις θέσουμε υπόψη των συνομιλητών μας το βράδυ. Σήμερα τα βίντεό μας θα έχουν διάρκεια 10 λεπτών το καθένα για απο τα τρία συνολικά για να μπορέσουμε να προβάλουμε ολοκληρωμένα αποσπάσματα απο το ντοκυμαντέρ του National Geografic.
Στα υπόλοιπα που επισημαίνει ο Κωνσταντίνος συμφωνούμε, αν και στην τελευταία εκπομπή με τους πολλούς προσκεκλημμένους στην οποία αναφέρεται, νομίζω πως βοήθησαν. ίσως να είχαμε χρονικό κενό αν οι προσκεκλημμένοι ήσαν λιγότεροι.
Πάντως, οι σε βάθος αναλύσεις έχουμε διαπιστώσει πως γίνονται με τρείς συνομιλητές και αυτό θα προσπαθήσουμε να το τηρήσουμε.
Π. Σαββίδης
Παντελή κυρ παντελή,ούτε μιά στο εκατομύριο δέν χρησιμοποίησα υβριστικές εκφράσεις που λέτε.
Αυτό ξεχάστε το.
Απλώς είναι ο ιντερνετικός λόγος που προσπαθεί να είναι πέραν των συμβάσεων του πραγματικού,κάνοντας τις δικές του ανιχνευτικές και αυτός απόπειρες και καλό είναι να τον συνηθίσετε και εσείς άν πρόκειται να μείνετε τελικά.
Διότι ίσα ίσα που εκτιμώ ιδιαίτερα και εσάς και τις εκπομπές σας,και όχι λίγες φορές συστήνω στα φόρα που συχνάζω (καθότι είμαι περισσότερο φορουμάς και λιγότερο μπλογκεράς),να βλέπουνε σαβίδδη γιατί κάνει καλό και βοηθάει το μυαλό.
Τέλος πάντων άν νομίζετε ότι σας πρόσβαλα δέν σας ζητάω συγγνώμη,και άν νομίζετε ότι κάτι πρέπει να αφαιρεθεί,αφαιρέστε το εσείς ,διότι εγώ δέν δύναμαι πραγματικά να διακρίνω τι είναι τι.
Καλή εκπομπή και βαστάτε γερά κόντρα στον ζουράρις γιατί θα μας την βγεί υπερεθν(γ)ωτικά πάλι,χωρίς να έχει απαραιτήτως και άδικο,αλλά χωρίς να έχει και δίκιο.
Μαστρομπάμπης.
Τόσα χρόνια που είστε στην έτ τρία,ελπίζω να έχετε σιγουρέψει την θέση σας και να μήν κινδυνεύετε και εσείς σάν τον ταλαίπωρο τον κούλογλου.
Μήπως θα έπρεπε να κάνετε μιά αναφορά στον κούλογλου μέσα από την εκμπομπή σας;
Οι καλοί και αξιοπρεπείς,πρέπει να υποστηρίζονται μεταξύ τους,μιάς και είναι πολλοί αλλά είναι σκόρπιοι τελικά.
@aspic.
Φιλάρα aspic από τις πολλές ρητορικές ερωτήσεις που κάνεις θα'λεγε κανείς πως είσαι κάτοχος της πραγματικής γνώσεως.
Ξέχασες το "Ποιος στ'αλήθεια είμαι 'γω και που πάω με χίλιες δυο εικόνες στο μυαλό".
Μαστρομπάμπη, δεν ενοχλήθηκα προσωπικά απο κάτι που έγραψες και σε ευχαριστώ που μπαίνεις στον κόπο και γράφεις.
Αλλά καταλαβαίνεις, ενω έγραψες ένα ενδιαφέρον κείμενο το οποίο θα μπορούσαμε να παρουσιάσουμε και στην τηλεόραση (εκείνο με το είδωλο και τον καθρέπτη εννοώ) δυσκολεύομαι απο τη χρήση δύο λέξεων οι οποίες αντιλαμβάνεσαι ποιές είναι.
Μπορεί αυτός να είναι ο internetikos λόγος αλλά ο τηλεοπτικός παραμένει ακόμη λίγο διαφορετικός.
Νάσαι καλά και θα τα λέμε γιατί δεν τα παρατάω εύκολα. Και προ παντός μην παρεξηγείσαι.
Μαστροπαντελής
Μαστρομπάμπη, δεν ενοχλήθηκα προσωπικά απο κάτι που έγραψες και σε ευχαριστώ που μπαίνεις στον κόπο και γράφεις.
Αλλά καταλαβαίνεις, ενω έγραψες ένα ενδιαφέρον κείμενο το οποίο θα μπορούσαμε να παρουσιάσουμε και στην τηλεόραση (εκείνο με το είδωλο και τον καθρέπτη εννοώ) δυσκολεύομαι απο τη χρήση δύο λέξεων οι οποίες αντιλαμβάνεσαι ποιές είναι.
Μπορεί αυτός να είναι ο internetikos λόγος αλλά ο τηλεοπτικός παραμένει ακόμη λίγο διαφορετικός.
Νάσαι καλά και θα τα λέμε γιατί δεν τα παρατάω εύκολα. Και προ παντός μην παρεξηγείσαι.
Μαστροπαντελής
Κύριε Σαββίδη, πολλά συγχαρητήρια για τις εκπομπές σας. Είναι η φωτεινή εξαίρεση στον κανόνα, μια εκπομπή που ανοίγει λίγο την οπτική γωνία και ξεφεύγει από το στενό ζουμ στα μεμονωμένα γεγονότα που έχουν ενδιαφέρον μόνο για 1 μέρα...
Για το θέμα που συζητήθηκε απόψε, να πω μόνο ότι ο ελληνισμός (όποιο περιεχόμενο και αν του δώσουμε) απέκτησε γεωγραφικά σύνορα για ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ το 1830. Όλη η υπόλοιπη ιστορία του ήταν (και είναι) ΧΩΡΙΣ συνορα.
Και αυτό απαντάει και στους φόβους για "αλλοτρίωση του ελληνισμού" στον παγκοσμιοποιημένο κόσμο, στην Ενωμένη Ευρώπη κλπ. Αν είναι κάτι ο "ελληνισμός" σήμερα, δεν είναι τα σύνορα που θα το διαφυλάξουν αυτό το κάτι!
Αυτό επίσης νομίζω οριοθετεί και τους όρους ελληνισμός-ελλαδισμός. Δηλαδή, απ' ό,τι κατάλαβα, ελλαδισμός είναι η ιστορία του ελληνισμού ΜΕΤΑ το 1830 και ΕΝΤΟΣ των ελλαδικών συνόρων (περίπου αυτό που σήμερα αποκαλείται σκωπτικά "ελλαδιστάν" ή, πιο κόσμια, "ελλαδικός επαρχιωτισμός").
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.
Καλή δύναμη και...
"κράτα γερά!"
Σ.Κ.
ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΑΝΤΕΛΗ,
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΑΣΠΙΚ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΥΚΝΟ ΚΑΙ ΘΑ AΞΙΖΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΟΘΟΝΗ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΙΩΣ ΤΟ ΠΩΡΤΟ ΜΕΡΟς ΔΝΕ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΕΠΙΜΑXΕΣ ΛΕΞΕΙΣ (ΠΟΥ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΟΠΟΥ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΙΣ ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΑΛΛΩΣΤΕ).
ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΜΑΣ ;-)
ΣΤΗ ΡΩΜΗ ΟΠΩΣ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ
ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ Ο ΑΣΠΙΚ,
ΤΟ ΜΕΣΟ ΕΧΕΙ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ, ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΛΕΩ ΕΓΩ :)
Athena,να σαι καλά για το παραπάνω πόστ σου,γιατί ήμουν πολύ πεσμένος οικονομικά,οικογενειακά και λοιπά τον τελευταίο καιρό (ποιός είμαι εγώ,ποιοί είναι οι άλλοι,ποιός είναι ο κόσμος και που τραβά....και τέτοια, ξέρεις) και μιά τόνωση την χρειαζόμουν.
Και μήν χαθείς έ; Κάτσε κανένα χρόνο τουλάχιστον να μου λές καλά λόγια,μέχρι να πάρω τα πάνω μου.
Και μήν νομίζεις,θα στο ανταποδώσω και εγώ όταν και εσύ δέν θα είσαι στα καλύτερά σου.
Οι μπλογκεράδες πρέπει να έχουμε αλληλεγγύη μεταξύ μας.
Γιατι τι νομίζεις ότι ήρθαμε να κάνουμε εδώ μέσα; να λύσουμε τα προβλήματα του κόσμου και να το παίξουμε αυθεντίες;
Τίποτα.Να πούμε καμμιά μαλακία ο ένας στον άλλο ήλθαμε,να περάσουν τα χρόνια να πάμε στο διάολο να φύγουμε από αυτή τη γη γιατί κουραστήκαμε πιά.
Βλέπεις; Χάλια είμαι!!
Το λοιπόν,βάλε να πιείς μιά βότκα μήπως συνέλθω και πές του παντελή εσένα που σε ακούει γιατί εμένα με πήρε από κακό μάτι,όχι εκπομπή πάλι για το ιντερνέτ να κάνει που του λές,γιατί θα βγούν πάλι οι τεχνοκράτες και οι επικοινωνιολόγοι να μας πούν τα ίδια.
Εκπομπή για το μεταμοντέρνο πές του να κάνει,που είναι ωραίο πιασάρικο θέμα και εκεί να εντάξει και το ίντερνετ.Και μάλιστα άν φέρει και τους καλεσμένους που του πα,έναν κορυφαίο διανοητή (γιανναρά),με ένα κορυφαίο επιστήμονα (νανόπουλο) και έναν κορυφαίο αριστερό αιρετικό (γρίβα) και την πιάσουν την δουλειά ο καθένας από την μεριά του και έρχονται σιγά σιγά να την κυκλώνουν,με ωραίο ενοποιητικό και συναινετικό λόγο (πρός τι τα μίση και οι αλληλοσπαραγμοί; ) είναι να μήν γίνει και μιά κορυφαία συζήτηση να κορυφώσουμε και εμείς επιτέλους οι θεατές;
Αφού τώρα που στο λέω μου σηκώνεται,που έχει να μου σηκωθεί δυό χρόνια που λέει ο λόγος.
Έτσι που λές athena. Διότι όλο το πρόβλημα που λές,είναι ότι ξεμείναμε απο αφηγητή.
Δέν έχουμε κάποιον να μας εξιστορήσει,παρά μόνον αποσπασματικά κάτι στιγμιότυπα από δώ κάτι από κεί,σάν λαμπάκια που αναβοσβήνουν στο τίποτα τσάφ τσούφ,όχι έτσι κάνει το τραίνο,πίφ πάφ τέλος πάντων,αλλά έτσι δέν γίνεται δουλειά.Ο λόγος κομματιάζεται,μιλάμε και δέν ακούμε,ακούμε και δέν μιλάμε,μιλάμε και δέν μιλάμε ακούμε και δέν ακούμε και τι να πείς και τι να ακούσεις,εμείς για το παραμύθι μπήκαμε σάν θεατές,ξαφνικά ανοίγει επιτέλους η αυλαία για την παράσταση,και έκπληκτοι βλέπουμε ότι στην σκηνή βρίσκονται επίσης παραταγμένοι καθήμενοι θεατές να μας κοιτάνε έκπληκτοι και αυτοί,περιμένοντας από μάς αυτό που περιμένουμε και εμείς από αυτούς.
Και συνεχίζουμε να περιμένουμε.....
....και περιμένουμε....
...και περιμένουμε....
...και περιμένουμε....και ξαφνικά πέφτει η αυλαία,σβήνουν τα φώτα,η παράσταση τελείωσε.
Ποιά παράσταση;
Κατάλαβες athena γιατί πρέπει να κάνει ο παντελής μιά τέτοια εκπομπή;
Να μάθουμε επιτέλους τι είδαμε;
Γιατί θα μας ρωτήσουν οι άλλοι όταν βγούμε έξω,δέν θα μας ρωτήσουν;
Να μήν ξέρουμε να τους πουμε τι είδαμε;
Άσε μήν σου πώ και για το εισιτήριο που το χρυσοπληρώσαμε για να μπούμε οι μαλάκες,γιατί και όλο το μπουκάλι την βότκα να πιείς μετά,δέν πρόκειται να συνέλθω.
Κατάλαβες;
Τι θέλαμε να πάμε στο θέατρο να δούμε τους άλλους;
Δέν καθόμασταν καλύτερα στο σπίτι μας να βλέπουμε την μίζερη μάπα μας στον καθρέφτη όπως τόσο καιρό;
Και καλύτερα θα είμασταν τώρα,γιατί θα μας είχε μείνει τουλάχιστον ο μύθος του άλλου άντε και του Αλλου άν θές που θα συναντούσαμε στην παράσταση,αλλά κυρίως γιατί δέν θα ακριβοπληρώναμε όπως πληρώσαμε αυτό το γαμημένο το εισιτήριο.
Άντε μήν ξαναπώ πάλι θεόπουστα τον παλιόπουστα που μας την έφ ερε και μου ξαναπεί ο παντελής ότι χρησιμοποιώ υβριστικές εκφράσεις.
Και τώρα που λές athena βρισκόμαστε έξω από το θέατρο,κοιτιόμαστε πάλι μεταξύ μας,κοιτάμε και το εισιτήριό μας και σκεφτόμαστε...τώρα τι κάνουμε; Να γυρίσουμε πίσω δέν λέει γιατί θα είναι μεγάλη η ήττα που θα χουμε φάει να γυρίσουμε στα ίδια με τόσα λεφτά που πληρώσαμε .Να κάτσουμε εδώ στο δρόμο θα μας φάει το κρύο.Να ξαναμπουμε μέσα, και τι να κάνουμε μέσα;Μέσα είμασταν και βγήκαμε έξω.Αυτή τη δουλειά θα κάνουμε μέσα έξω;
Μιά λύση μένει,αλλά αυτή δέν θέλουμε ούτε να την σκεφτόμαστε ακόμη.
Ξανακατάλαβες γιατί το ίντερνετ είναι ενταγμένο στο μεταμοντέρνο και γιατί ζητάω να κάνει μιά εκπομπή τέτοια ο παντελής; Μήπως κάποιος από τους υπεύθυνους του θεάτρου βλέπει ετ τρία,και βγεί στο δρόμο να μας πεί τι να κάνουμε.
Δέν μπορούμε να μένουμε έτσι στο δρόμο.
Αλήτες είμαστε;
ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΣΠΙΚ ΓΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΟ Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΟΜΙΛΗΤΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ.
ΑΣΠΙΚ ΓΙΑ ΨΥΧΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΕΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ, ΜΗ ΖΑΛΙΖΕΙΣ ΤΟΝ
ΕΡΜΟ ΤΟΝ ΠΑΝΤΕΛΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΡΥΦΕΡΟ ΠΟΔΙ...
aspic κουραζουν τα posts σου με τα τεραστια διαστηματα-κενα .ακουγεσαι και χωρις αυτα
κύριε σαββίδη θα δουμε τον λαζαρίδη και τον καραμπελιά ξανά σε κάποια εκπομπή σας?
εχουμε καιρο να τους δουμε...
μολονοτι θυμαμαι στην εκπομπη που καλεσατε τον λαζαριδη αυτος ψιλονευριασε..λολ
μια φορα τα αρθρα του ειναι ενα και ενα..οπως και τα επιχειρηματα του..καθαρη λογικη που δυσκολα αντιμετωπιζεται...
θα ηθελα να τον ξανακουσω,γιατι βλεπω οι αλλες εκπομπες της κρατικης συνεχιζουν σε καθημερινη βαση στο μοτιβο"πλευρης,στρατουλης,βαλλιανατος κτλ"
μονο η δικη σας εκπομπη διαφοροποιειται ...(παρεπιπτοντως συγχαρητηρια)
http://de.youtube.com/watch?v=rDynKGM6b4E
http://de.youtube.com/watch?v=D7hmKlutbME&feature=related
κ. Σαββίδη παρακαλώ να μας δώσετε link απο το οποίο μπορούμε να κάνουμε download το video της εκπομπής σας
Δημοσίευση σχολίου