30/6/08

Παραπομπές για τη Δίωξη του Φάλουν Γκονγκ (Φάλουν Ντάφα) στην Κίνα

(Μια γενοκτονία που ξεκίνησε τον Ιούλιο του 1999 και συνεχίζεται ως τις μέρες μας)

(*) με αστερίσκο σημειώνουμε τις πλέον απαραίτητες παραπομπές:

http://www.faluninfo.nl/videos/videos_falungong/1170103511.html (*)

(Μια πολύ καλή εισαγωγή για το τι είναι το Φάλουν Γκονγκ)

Death list:

http://www.clearwisdom.net/emh/special_column/death_cases/death_list.html

(Ο κατάλογος με τους μέχρι τώρα αποδεδειγμένα νεκρούς. Στην πραγματικότητα είναι πολλαπλάσιοι.)

http://www.faluninfo.nl/videos/videos_slachtoffers.html

http://www.faluninfo.nl/videos/videos_slachtoffers/1151767422.html (*)

http://www.faluninfo.nl/videos/videos_slachtoffers/1151767166.html (*)

http://www.faluninfo.nl/videos/videos_slachtoffers/1151768005.html (*)

http://www.faluninfo.nl/videos/videos_slachtoffers/1151768114.html

(δείτε οπωσδήποτε αυτά τα Βίντεο!)

Είναι πράγματα που δυστυχώς η συντριπτική πλειοψηφία των καναλιών δεν προβάλλει.

Παρόλα τα –πέρα από κάθε φαντασία– βασανιστήρια και τις κτηνωδίες που υφίστανται αυτοί οι άνθρωποι, είναι απίστευτο το πόσο ευσπλαχνικοί παραμένουν. Δεν δείχνουν να έχουν το παραμικρό ίχνος θυμού ή μίσους. Μαζί με τα ανελέητα βασανιστήρια, εκτυλίσσονται μεγαλειώδεις ιστορίες ηρωισμού και θυσίας από καθημερινούς ανθρώπους που αρνούνται να προδώσουν τις αρχές που πίστεψαν.

http://photo.minghui.org/photo/images/persecution_evidence/E_torture_300_1.htm

(Μέθοδοι βασανιστηρίων. Εκτός από τα απάνθρωπα σωματικά βασανιστήρια οι ασκούμενοι υπόκεινται σε ψυχολογικά βασανιστήρια και πλύση εγκεφάλου)

http://www.faluninfo.net/fdifocus_organ.asp (*)

(Video(s) και Audio(s) για την συγκομιδή οργάνων – Περιλαμβάνεται η αποκάλυψη της συζύγου ενός γιατρού που ο ίδιος πήρε μέρος σε αφαιρέσεις οργάνων ασκουμένων. Ήταν η αρχή για την σχετική αποκάλυψη και τις έρευνες που ακολούθησαν – Chinese Surgeon's Wife Speaks)

http://organharvestinvestigation.net/ (*)

(Η έκθεση Kilgour και Matas που αποδεικνύει την αφαίρεση και εμπόριο οργάνων από ζωντανούς ασκούμενους του ΦΓ στην Κίνα.)

http://www.faluninfo.nl/videos/videos_propaganda/1151771204.html (*)

(Η σκηνοθετημένη από το καθεστώς απόπειρα αυτοκτονίας 5 υποτιθέμενων ασκούμενων του Φάλουν Γκονγκ στην πλατεία Τιενανμέν στο Πεκίνο - 23/1/2001)

http://chinasupport.net/site.htm?page=buzz126 (*)

(Αφιερωμένο στον αγώνα για μια δημοκρατική και ελεύθερη Κίνα)

Beyond the Red Wall (*)

(Αυτό είναι ένα εξαιρετικό ντοκιμαντέρ του Καναδού σκηνοθέτη Peter Rowe που πήρε 3 χρόνια να ολοκληρωθεί. Μπορούμε να έχουμε αυτό το ντοκιμαντέρ και σε DVD)

http://video.yahoo.com/video/play?vid=955359&fr= (Σύντομο διαφημιστικό σποτ για το ντοκιμαντέρ)

http://kempton.wordpress.com/2007/11/09/cbc-pulls-documentary/ (Το καναδικό κανάλι CBC κόβει το ντοκιμαντέρ λίγες ώρες πριν την την προβολή του!)

http://david-kilgour.com/2007/Nov_10_2007_01.htm (Σχόλια για το προηγούμενο στο site του

David Kilgour, συν-συγγραφέα της έρευνας για την συγκομιδή οργάνων στην Κίνα)

http://www.mazalien.com/beyond-the-red-wall.html (Το ντοκιμαντέρ online - χαμηλή ανάλυση)

http://photo.minghui.org/photo/E_persecution_evidence.htm

(Φωτογραφικό υλικό για τη δίωξη)

http://chinaview.wordpress.com/10-things-to-know-about-china/

(σελίδα με πολύ σημαντικές παραπομπές (links))

Plum Blossom In Snow

(ένα πολύ αξιόλογο και συγκινητικό ντοκιμαντέρ από την ελληνίδα σκηνοθέτιδα που ζει μόνιμα στη Σουηδία – μπορούμε να το έχουμε και αυτό σε DVD. Ο τίτλος είναι εμπνευσμένος από ένα ποίημα που έγραψε ένας ασκούμενος του ΦΓ στη φυλακή)

http://www.plumblossominsnow.com/PLUM%20BLOSSOM%20IN%20SNOW/PLUM%20BLOSSOM%20IN%20SNOW.html

http://www.plumblossominsnow.com/PLUM%20BLOSSOM%20IN%20SNOW/E9FEB087-613F-4A4D-97A9-9DDC660F4326.html

http://www.faluninfo.nl/videos/videos_vervolging/1151767512.html

(Για το περιστατικό στις 21/4/2006 όπου κατά την επίσημη επίσκεψη του κινέζου πρωθυπουργού Hu Jintao στο Λευκό Οίκο, μία κινέζα δημοσιογράφος τον ξεφώνησε μπροστά σε όλους για την αφαίρεση και το εμπόριο οργάνων από ζωντανούς ανθρώπους που συμβαίνει στην Κίνα)

Gao Zhisheng

(Gao Zhisheng - Ο Gao Zhisheng είναι αυτή τη στιγμή ο πιο φημισμένος δικηγόρος στην Κίνα.

Είναι χριστιανός στο θρήσκευμα και αυτή τη στιγμή η πιο δυνατή φωνή αντίστασης που ακούγεται –όσο αυτό είναι δυνατό– μέσα από την Κίνα. Στα χρόνια της δικηγορίας του έχει επανειλημμένα υπερασπιστεί σε δίκες φτωχούς ανθρώπους χωρίς να πάρει χρήματα, αδικημένους και κατατρεγμένους από το καθεστώς καθώς και ασκούμενους του Φάλουν Γκονγκ. Το τελευταίο ήταν αυτό που κυρίως τον έκανε στόχο για το καθεστώς. Έκτοτε έχει περάσει απίστευτες ταλαιπωρίες. Έχει δεχτεί αμέτρητες απειλές για τη ζωή του αυτός και η οικογένειά του και τα τελευταία 3 χρόνια είναι σε κατ’ οίκον περιορισμό χωρίς ουσιαστική επικοινωνία με τον έξω κόσμο. Του έχει απαγορευθεί το δικαίωμα του λόγου. Τον Δεκέμβριο του 2006 καταδικάστηκε σε 3 χρόνια φυλακή για «συνομωσία ανατροπής της κυβέρνησης» και σε 5 χρόνια «προσωρινής κράτησης». Έχει δημοσιεύσει 3 ανοιχτά γράμματα προς τους κινέζους ηγέτες εκθέτοντας την πραγματική κατάσταση που επικρατεί, εκφράζοντας τη διαμαρτυρία του και ζητώντας αλλαγές στην Κίνα.)

http://en.epochtimes.com/211,107,,1.html (Παραπομπές για τον Gao Zhisheng)

http://en.epochtimes.com/news/7-10-6/60458.html (The Courage to Stand Up)

http://en.epochtimes.com/news/6-3-25/39696.html (1ο ανοιχτό γράμμα του Gao, προς τους κινέζους ηγέτες – 31/12/2004)

http://en.epochtimes.com/news/5-10-24/33667.html (2ο ανοιχτό γράμμα του Gao, για τη δίωξη του Φάλουν Γκονγκ – 18/10/2005)

http://en.epochtimes.com/news/5-12-16/35876.html (3ο ανοιχτό γράμμα του Gao, προς τους Hu Jintao και Wen Jiabao – 12/12/2005)

http://en.epochtimes.com/news/7-9-27/60173.html (ανοιχτό γράμμα του Gao, προς το κονγκρέσο των Ηνωμ. Πολιτειών – 12/7/2007)

http://www.amazon.com/China-More-Just-Gao-Zhisheng/dp/1932674365/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1197159206&sr=1-1

(China More Just – Gao Zhisheng, βιβλίο)

http://www.faluninfo.net/displayAnArticle.asp?ID=9453

http://www.infowars.com/articles/ps/china_organs_regime_admits_to_organ_harvesting_prisoners.htm

«Regarding Mao's statement, Dr. Wang Wenyi said: "Under pressure from international societies, the regime admitted to harvesting organs from executed prisoners in order to shift attention away from the harvesting of organs from Falun Gong practitioners. The regime continues to cover up the truth, because Mao's admission to harvesting organs from executed prisoners does not explain the widespread and unusual expediency of organ matching for transplants in Mainland hospitals."»

http://www.ireland.com/newspaper/breaking/2007/0227/breaking70.htm

http://www.answers.com/topic/suppression-of-falun-gong

http://chinaview.wordpress.com/tag/people/lawyer/gao-zhisheng/

http://www.amnesty.org.nz/web/pages/home.nsf/dd5cab6801f1723585256474005327c8/83fba691f912206bcc2571d3001824ed!OpenDocument

Και 2 ελληνικές παραπομπές:

http://www.falundafa.gr/ (Το ελληνικό site του Φάλουν Γκονγκ)

http://www.falunhr.org/index.php?option=content&task=view&id=1651&Itemid=0

Και κάτι ακόμα πολύ καλό (στα ελληνικά):

http://falunhr.org/newsletter/LastStand-Greek.pdf (Φάλουν Γκονγκ, το τελευταίο στήριγμα της Ανθρωπότητας)

Φυσικά υπάρχουν πολλές ακόμη παραπομπές για το ζήτημα της δίωξης του Φάλουν Γκονγκ στην Κίνα και τις προεκτάσεις του. Μέσα από τα παραπάνω έχω την εντύπωση ότι κάποιος μπορεί πάρει μια αρκετά ολοκληρωμένη εικόνα για την πραγματική κατάσταση.

16 σχόλια:

ΕΡΜΑΡΙΟΝ είπε...

Αναπτύσσονται πολλά θέματα εδώ, όχι μόνο του Φάλουν Γκονγκ.

Εστιάζοντας σε αυτό συγκεκριμένα, δε μπόρεσα να βρω για ποιον λόγο το θεωρούν παράνομο.

Ακόμη και στις μεγαλύτερες αδικίες υπάρχει ένα κίνητρο από μέρους του θύτη. Μια εξήγηση που ίσως να είναι και ανόητη, αλλά δίνεται. (Συχνά η επίσημη εξήγηση είναι ψευδής και ανόητη, ενώ οι ανεπίσημες, ή οι προφανείς είναι οι αληθινές)

Εδώ λοιπόν ποια είναι η εξήγηση;

Παραείναι κακός ο κακός και καλός ο καλός για να είναι πιστευτή η ιστορία.
Σε παρόμοια περιστατικά στην ιστορία είχαμε μια εξήγηση για τις σφαγές και τα βασανιστήρια.
Πχ για τους πρώτους χριστιανούς, μεταξύ των άλλων αναφέρεται ο λόγος της μη αποδοχής του αυτοκράτορα ως θεού.
Για τα Γκουλάγκ αναφέρεται η απόπειρα να φιμωθούν οποιοιδήποτε φορείς αντιλόγου.
Εδώ λοιπόν τι αναφέρεται; Στα βίντεο δε βλέπουμε την παραμικρή διαφωνία των ασκούντων το Φάλουν Γκονγκ με τις θέσεις της κυβέρνησης.
Θρησκεία δε μοιάζει να είναι, αφού ο δικηγόρος εκείνος και χριστιανός ήταν, και Φάλουν Γκονγκ έκανε.
Άρα, για ποιον λόγο η κυβέρνηση να επιτίθεται με τόση μανία σε μερικούς καλοκάγαθους ανθρώπους;

Τα βίντεο έχουν το στυλ της αμερικάνικης προπαγάνδας. Ο γεννημένος κακός (Σαντάμ, Μπιν Λάντεν, Μιλόσεβιτς, Αραφάτ κλπ) και οι γεννημένοι καλοί (Κουβεϊτιανοί, Αμερικάνοι, Εβραίοι, Κοσοβάροι κλπ).
Δε σας φαίνεται ότι πρόκειται για μια ιστορία τέτοιου τύπου;


Σημείωση: Δεν αμφιβάλλω ότι στην Κίνα γίνονται βασανιστήρια, σίγουρα γίνονται. Αυτά τα καθεστώτα μόνον έτσι λειτουργούν, για να κρατάνε "σούζα" τα δισεκατομμύρια των πολιτών τους. Ωστόσο, στη συγκεκριμένη περίπτωση θέλω να ξέρω για ποιον λόγο γίνονται αυτά τα βασανιστήρια.

kostas.tsolis είπε...

Φίλε/η ερμάριον, ο πιο προφανής λόγος είναι ότι από το 1992, που το Φάλουν Γκονγκ πρωτοεμφανίστηκε στο κοινό, μέχρι το 1999, αυτοί που το ασκούσαν έφταναν τα 100 εκατομμύρια! Κι αυτό με υπολογισμούς του καθεστώτος. Αυτό είναι τεράστιο νούμερο ακόμα και για την Κίνα. Σκέψου, 10 Ελλάδες! Το 1/3 από τα μέλη το ΚΚΚ δηλ. τα 20 από τα 60 εκατομμύρια ήταν ασκούμενοι! Αυτοί οι άνθρωποι δεν ελέγχονταν πλέον. Άσχετα με το ότι ήταν φιλήσυχοι, πράοι και αυτό που έκαναν δεν είχε καμία σχέση με πολιτική, εν τούτοις είχαν πάψει να ακολουθούν το ΚΚΚ. Πίστευαν σε άλλες αρχές. Το Φάλουν Γκονγκ διδάσκει αλήθεια, καλοσύνη και ανεκτικότητα. Επίσης το ΦΓ –αν και όπως ορθώς λες δεν είναι θρησκεία– είναι εν τούτοις ένας πνευματικός δρόμος που μιλάει για τη θεϊκότητα και τη φώτιση του ανθρώπου. Όλα αυτά είναι τελείως ξένα με την άθεη μαρξιστική θεωρία. Οτιδήποτε πνευματικό διώκεται στην Κίνα. Ακόμα και ο Χριστιανισμός εκεί θεωρείται «επικίνδυνος» και ελέγχεται. Έτσι λοιπόν νομίζω πως αργά ή γρήγορα θα γινόταν το «μπαμ». Την εποχή που εμφανίστηκε το ΦΓ ο κινέζικος λαός αμφισβητούσε έντονα το καθεστώς μετά τα γεγονότα του 89. Επικρατούσε δυσπιστία, απογοήτευση και σε μεγάλο βαθμό διαφθορά. Έτσι μέσα σε αυτό το κλίμα το ΦΓ ήταν μια όαση στην έρημο. Επιπλέον ήταν κάτι παραδοσιακό κι όχι ξενόφερτο όπως ο μαρξισμός. Με την εξάσκηση αυτή οι ζωές των ανθρώπων άλλαζαν προς το καλύτερο σε όλα τα επίπεδα. Έτσι άρχισαν πάλι να πιστεύουν και να ελπίζουν, αλλά όχι πλέον στο κόμμα. Άρα λοιπόν πώς θα μπορούσε αυτό να γίνει ανεκτό; Και μέχρι πότε; Ήταν ζήτημα χρόνου να «σκάσουν» –οι έτσι κι αλλιώς ελάχιστες αν(τ)οχές του κομμουνιστικού καθεστώτος– και να εξαπολυθεί η δίωξη. Σίγουρα υπάρχουν και άλλοι λόγοι αλλά όπως είπε και ο Matas (ένας δικηγόρος για τα ανθρώπινα δικαιώματα) πάντα τους πραγματικούς λόγους τους ξέρει μόνο ο διώκτης. Ο διωκόμενος απλά υφίσταται τα αποτελέσματα και υποθέτει. Έτσι κι εμείς. Και για να πω την εμπειρία μου, προσωπικά ασκούμαι σε αυτό (το Φάλουν Γκονγκ) 4 χρόνια και μόνο βελτίωση είδα. Και όσον αφορά την υγεία μου αλλά και τη σκέψη μου και τη συμπεριφορά μου. Νοιώθω πραγματικά ότι σε αυτά τα 4 χρόνια έχω ωριμάσει όσο δεν φανταζόμουν. Κι αυτό βγήκε φυσικά και αβίαστα. Έχω πραγματικά ηρεμήσει μέσα μου και σε σχέση με παλιά σκέφτομαι περισσότερο τους άλλους και λιγότερο τον εαυτό μου. Βέβαια είναι και σε πολλά που ακόμα χρειάζεται να βελτιώσω τον εαυτό μου, αλλά δεν βιάζομαι. Όλα με την ώρα τους. Ευχαριστώ, Κώστας.

aspic είπε...

Και δέν μου λέτε κύριε τσόλη,το ότι έχετε ωριμάσει και ηρεμήσει εσείς το διαπιστώνετε για τον εαυτό σας ή και άτομα του περιβάλλοντός σας;
Και τι άραγε αισθάνεστε για τους κινέζους που διώκουν με αυτόν τον τρόπο τους συναδέλφους σας;
Τους μισείτε ή τους αγαπάτε;
Η απλώς νοιώθετε αδιάφορος για αυτούς;
Και εμάς τι μας παρακινείτε να νοιώθουμε για αυτούς;
Να τους μισούμε ή να τους αγαπάμε;
Αλλά και για εσάς επίσης τι θέλετε να νοιώθουμε;
Και ακόμη πιστεύετε πώς η σβάστικα που έχετε σάν σύμβολο,όποια και να είναι η ιστορία της και η ερμηνεία που έχει στην κίνα,θα πρέπει να μας προσβάλλει ή όχι εμάς στην ελλάδα;
Και τι θα πρέπει να αισθανόμαστε για αυτήν,να την αγαπάμε ή να την μισούμε;
Αυτή μας αγαπάει η μας μισεί;





















Ά,και μιάς και σας έχουμε εδώ,δέν μας λέτε και τι τεχνικές χρησιμοποιείτε για να ηρεμείτε;
Γιατί ένα στρές το χω τελευταία.

ATHENA είπε...

ΩΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΛΛΕΡΓΕΙΑΣ ΑΥΤΟΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΦΑΛΟΥΝ ΝΤΑΦΑ Η ΦΑΛΟΥΝ ΓΚΟΝΓΚ

[ΡΕ ΠΑΝΤΕΛΗ ΟΛΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΜΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΛΙΝΚΣ ΑΛΛΑ ΨΑΧΝΩ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ]


ΑΣΠΙΚ ΜΙΑ ΜΟΡΦΗ ΤΑΙ ΤΣΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΟ ΠΩ ΧΟΝΤΡΙΚΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΙΟΥΝ ΓΙΑ ΧΑΛΑΡΩΣΗ, ΕΙΔΑ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΑΣΚΗΣΕΙΣ

ΠΑΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΩΡΑ.

ΩΣ ΒΟΥΔΙΣΤΕΣ ΠΑΝΤΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟΠΥΣ, ΑΠΟΣΤΑΣΙΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΙΩΚΤΕΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ...

aspic είπε...

Και τι θέλουν τώρα αθηνά;
Για να είναι αυτοί αποστασιοποιημένοι από τους διώκτες τους,να βάλουν εμάς να στασιάσουμε εναντίον τους;
Δηλαδή να μείνουν αυτοί οι καλοί και να βάλουν εμάς να κάνουμε τους κακούς;
Και δέν μου λές,ο καλός που σπρώχνει τον διπλανό του να γίνει κακός επειδή αυτός θέλει να μείνει καλός,είναι τελικά κακός ή καλός;
Και ο κακός που έγινε κακός για να μείνει ο άλλος καλός,και αυτός κακός η καλός είναι;
Αλλά και το άλλο, άν ο καλός λέει τον κακό καλό,επειδή άν τον πεί κακό τότε θα φανεί κακός και αυτός ο καλός,τότε ο κακός που δέν είπε τον κακό καλό,και φάνηκε κακός,είναι κακός για τον καλό ή καλός για τον κακό;
Είναι κρίσιμα ερωτήματα ηθικής αυτά αθηνά και μήν τα γελάς καθόλου.
Και τι είναι αυτό το ται τσι που λές;
Για κάνε καμμιά περιγραφή καμμιάς άσκησης μπάς και χαλαρώσω και κοιμηθώ ήσυχα σήμερα γιατί όλο εφιάλτες βλέπω τα βράδυα τελευταία, ότι με απαγάγουν εξωγήινοι,τους μένει ο ιπτάμενος δίσκος από καύσιμα στην στρατόσφαιρα και με πετάνε έξω σαβούρα για να κερδίσουν ύψος,αρπάζομαι από έναν τηλεπικοινωνιακό δορυφόρο και κάπου εκεί ξυπνάω ιδρωμένος,καθώς γυρνάω γύρω από την γή με διάφορα δορυφορικά σήματα να βουίζουν στο κεφάλι μου.
Τι να ναι αυτό το όνειρο ρε αθηνά.
Ξέρεις μήπως τι συμβολίζει;




























Μήπως πρέπει να βάλω γείωση στο κρεββάτι να μήν έχω παράσιτα όταν κάνω τον δορυφόρο στον ύπνο μου;

ATHENA είπε...

ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΓΕΙΩΣΗ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΕΥΘΥΣ ΑΜΕΣΩΣ ΤΩΡΑ ΠΡΙΝ ΚΟΙΜΗΘΕΙΣ ΛΕΩ!

ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΣΠΙΚ ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ ΕΣΤΕΦΘΗΝ ΠΡΙΣΝΣΕΣ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚΟΗΘΟΥΣ ;ΡΡ ΟΠΟΤΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΤΑ ΕΧΩ ΓΙΑ ΣΤΡΑΓΑΛΙΑ ΛΕΜΕ

ΣΑΦΩΣ ΘΑ ΦΩΝΑΖΩ ΘΑ ΟΥΡΛΙΑΖΩ ΚΑΙ ΧΤΥΠΙΕΜΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΘΑ ΚΑΝΩ ΠΟΣΤ ΕΥΘΥΣ ΑΜΕΣΩΣ. ΑΝΤΙΔΡΩ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΜΕΤΡΑ. ΑΥΤΟΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΙ ΕΣΥ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ. ΑΠΛΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?

aspic είπε...

Απλό είναι μέχρι να γίνει περίπλοκο.
Τώρα για εσένα δηλαδή,είναι κακοί οι κινέζοι που βασανίζουν τους καλούς φαλούν;
Και άν είναι κακοί για σένα,τότε δέν συμφωνείς με τους φαλούν που για αυτούς είναι καλοί(οι κινέζοι).
Άρα για να τους υποστηρίξεις τους φαλούνς πρέπει να πάς εναντίον τους.
Μήπως αυτο κάνει και η κυβέρνηση τελικά της κίνας,και εσύ ευθυγραμιστείς μαζί της καθώς αντιδράς σε αυτήν με τα μέτρα σου όπως λές;
Για αυτό σου λέω.Άστους γιατί είναι πολύ περίεργοι αυτοί οι πολιτισμοί και δέν μπορούμε να τους καταλάβουμε.
Άμα θέλεις να χαλαρώσεις και να βρείς την ειρήνη μέσα σου,πάρε κανένα λεξοτανίλ.


















Έχει πιο σαφείς και κατατοπιστικές οδηγίες στο κουτί του και κυρίως δέν φέρει πονηρά σύμβολα.

ATHENA είπε...

ΛΕΞΟΤΑΝΙΛ ΜΟΥΑ? ΖΑΜΑΙ!

TO ΕΓΡΑΨΑ ΣΑΦΩΣ ΝΟΜΙΖΩ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΝΤΙΔΡΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΩΝ. ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΝΑ ΦΩΝΑΞΩ. ΟΠΩΣ ΘΑ ΦΩΝΑΖΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΟΥ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΕΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΙΝΕ ΤΟ ΚΟΥΦΑΡΙ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ -Ή ΝΑ ΑΔΡΑΝΗΣΕΙ- ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ.

kostas.tsolis είπε...

Φίλε/η aspic αυτό που είπα αφορούσε τον εαυτό μου και το κατέθεσα ως προσωπική εμπειρία. Αν με τη λέξη περιβάλλον εννοείτε άλλους ασκούμενους του ΦΓ θα μπορούσα να σας πω ότι όλοι έχουν βοηθηθεί άλλοι λιγότερο άλλοι περισσότερο. Έτσι νομίζω, διαφορετικά δεν θα συνέχιζαν. Άλλοι πάλι ήλθαν, είδαν και απήλθαν γιατί ένοιωσαν ότι δεν τους ταιριάζει. Δωρεάν είναι και ελεύθερο οπότε όλα είναι εντάξει. Αν εννοείτε την οικογένειά μου νομίζω πως και εσείς όταν είστε ήρεμος, πραγματικά ήρεμος και με καλοσύνη σίγουρα θα περάσει και στους δίπλα. Το έχω νοιώσει πάρα πολλές φορές. Νομίζω όλοι το έχουμε νοιώσει. Για τους διώκτες… θα σας μιλήσω ειλικρινά, όχι δεν τους μισώ, πραγματικά δεν τους μισώ, και δεν έχω ούτε ένα κομματάκι εκδίκησης μέσα μου, μιλάω ειλικρινά. Αν τους αγαπώ, …όχι δεν τους αγαπώ …αλλά καμιά φορά σκέφτομαι μακάρι να είχα τη δύναμη να μπορούσα να το κάνω αλλά δεν την έχω, τουλάχιστον όχι ακόμα. Αδιαφορία, σίγουρα όχι. Αυτό που θα ήθελα είναι να είχα τη δυνατότητα να τους κάνω να καταλάβουν, να αντιληφθούν έστω και λίγο τι κάνουν. Ξέρετε υπάρχουν ιστορίες (θα τις βρείτε στα website του Ντάφα) με βασανιστές που ξύπνησε η συνείδηση μέσα τους, και μαζί με τη συνείδηση ξύπνησε η καλοσύνη και σταμάτησαν να βασανίζουν. Υπήρχαν μάλιστα περιπτώσεις αστυνομικών που όχι μόνο σταμάτησαν να βασανίζουν, αλλά άρχισαν και να κάνουν Φάλουν Γκονγκ, με αποτέλεσμα να υποστούν οι ίδιοι βασανιστήρια!!! Έχουν γίνει απίστευτα πράγματα, ελάχιστα βγαίνουν προς τα έξω… Τα είχα διαβάσει παλιά, αν βρω τα link θα σας τα στείλω. Νομίζω γίνεται κάποια τέτοια αναφορά και σε ένα newsletter σε αρχείο pdf που έχει μεταφραστεί και στα ελληνικά. Η παραπομπή είναι: http://www.falunhr.org/newsletter/TheLastStand-Greek.pdf.
Για το τι θα νοιώσετε εσείς για αυτούς, για εμάς για τους δίπλα ή τους απέναντι είναι δικό σας θέμα – αν και (ανοίγει παρένθεση: νομίζω πως αυτοί οι διαχωρισμοί εμείς, εσείς, αυτοί κλπ. δεν είναι σωστοί· όλοι είμαστε άνθρωποι που ο καθένας μας έχει ένα επίπεδο κατανόησης. Αυτό το επίπεδο αλλάζει, η κατανόηση διευρύνεται, εφόσον είμαστε και χρειάζεται να είμαστε ανοιχτοί. Σήμερα καταλαβαίνουμε αυτό, αύριο κάτι άλλο. Σήμερα ήμασταν με «αυτούς» αύριο με τους «άλλους» και μεθαύριο ίσως με κάποιους άλλους. Στην ουσία δεν είμαστε με κανέναν. Είμαστε εμείς, η συνείδησή μας που προχωρά. Γιατί έχετε την ανάγκη ντε και καλά να την κατηγοριοποιήσετε; Και να σας πω κάτι; Και οι ασκούμενοι του ΦΓ ο καθένας έχει τη δική του άποψη σε πάρα πολλά ζητήματα. Η βελτίωση και η καλλιέργεια του εαυτού είναι προσωπική υπόθεση. Δεν είναι μαζική. Δεν μπορεί, δεν δύναται να είναι μαζική. Γι’ αυτό και κάποιες φορές που το ΦΓ αναφέρεται ως κίνηση ή κίνημα (movement στα αγγλικά) είναι τελείως λάθος. Ο στόχος της βελτίωσης του εαυτού δεν μπορεί να είναι κάτι μαζικό, αφορά το άτομο, άσχετα αν το άτομο βοηθιέται πολύ από την συναναστροφή του με τους άλλους. Νομίζω πως είναι ξεκάθαρο. Τουλάχιστον εγώ έτσι το καταλαβαίνω. Προσωπικά το ΦΓ το λέω απλά εξάσκηση ή άσκηση καλλιέργειας. Κλείνει η παρένθεση).
Αυτό που θέλουμε είναι να μάθει ο κόσμος τι γίνεται εκεί πέρα. Να μάθει την αλήθεια. Κι αν δεν πιστεύει να ψάξει να ρωτήσει να προβληματιστεί. Το αν θα αντιδράσει, το πώς και πόσο είναι δική του υπόθεση. Δυστυχώς το κινέζικο κομμουνιστικό καθεστώς είναι πολύ ισχυρό και απίστευτα έμπειρο στο να κατευθύνει τις συνειδήσεις των ανθρώπων. Διεθνείς παρατηρητές και εμπειρογνώμονες θεωρούν θαύμα το πώς μετά από τόσες και τέτοιας έκτασης διώξεις και εκκαθαρίσεις όλα αυτά τα χρόνια από το 1949 μέχρι σήμερα εξακολουθεί να είναι ακόμα στην εξουσία. Σήμερα βέβαια δεν είναι τόσο απομονωμένο όπως παλιότερα, οι συναλλαγές με τη Δύση είναι κανόνας γι’ αυτό και η κατάσταση εκεί αφορά πλέον όλο τον κόσμο. Και θα γίνω πιο σαφής. Τα κινέζικα προϊόντα είτε με τη μάρκα κάποιας μεγάλης πολυεθνικής είτε ανώνυμα έχουν πλημμυρίσει τον κόσμο. Οι περισσότερες, για να μην πούμε σχεδόν όλες, μεγάλες πολυεθνικές έχουν εργοστάσια στην Κίνα. Ο λόγος; Τα «άπειρα» και φτηνά έως δωρεάν εργατικά χέρια. Τεράστια στρατόπεδα συγκέντρωσης και καταναγκαστικής εργασίας. Άνθρωποι χωρίς δικαιώματα που κρατιούνται μόνο και μόνο στη ζωή για να δουλεύουν. Η Κίνα στην κυριολεξία είναι ένα απέραντο σκλαβοπάζαρο, μια απέραντη φυλακή. Τα κέρδη είναι τεράστια και για τις πολυεθνικές και για το καθεστώς που τις φιλοξενεί. Η απληστία είναι απίστευτη και από τις δύο πλευρές, σκεφτείτε μόνο τις εγκληματικές παρεμβάσεις στο περιβάλλον. Το ερώτημα είναι: Είναι λοιπόν ποτέ δυνατόν να συναινέσουν αυτοί υπέρ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων στην Κίνα; Τότε οι επενδύσεις τους δεν πάνε χαμένες; Όμως, αυτές οι τεράστιες πολυεθνικές δεν είναι που ανεβοκατεβάζουν τις κυβερνήσεις; Που χρηματοδοτούν τους εκάστοτε υποψηφίους; Είναι επομένως δυνατόν αυτές οι κυβερνήσεις να πάνε κόντρα στο χέρι που τους στηρίζει; «και τους ταίζει»; Αυτές οι διάφορες κυβερνήσεις δεν είναι που στέλνουν τους αντιπροσώπους τους στους διάφορους διεθνείς οργανισμούς, όπως ΕΕ, ΟΗΕ κλπ.; Είναι δυνατόν αυτοί οι αντιπρόσωποι να λειτουργήσουν αυτόνομα, να κάνουν του κεφαλιού τους; Από την άλλη αυτές οι κυβερνήσεις δεν θα προτιμούσαν να μην έχουν εσωτερικές αντιδράσεις από τους πολίτες των χωρών τους με ζητήματα όπως ανθρώπινα δικαιώματα κ.ά. ώστε να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο και να εξασφαλίζεται με τον καλύτερο τρόπο αυτή η «ομαλότητα» και η «ροή» στη δουλειά; Στα πλαίσια αυτά δεν θα τους βόλευε η ενασχόληση των ανθρώπων με διάφορα «ανώδυνα» πράγματα και η αποκοίμησή τους; Άρα λοιπόν δεν αφορά όλους μας αυτό; Αντίθετα στα «υψηλά» κλιμάκια –ενώ γνωρίζουν– επικρατεί μία «παγκόσμια συνομωσία» σιωπής αφού όλοι βολεύονται έτσι. Όλοι κερδίζουν. Είναι όμως πολύ καίριο κατά τη γνώμη μου να καταλάβουμε ότι αποδεχόμενοι σιωπηλά αυτή την κατάσταση –και μιλώ για τον καθένα μας ξεχωριστά ως άτομο– βυθιζόμαστε χωρίς να το καταλαβαίνουμε ακόμα περισσότερο στη χαλάρωση και στον ύπνο και τέλος στη διαφθορά και τον εκφυλισμό αφού εκεί μας οδηγούν, ή μάλλον επιτρέπουμε να μας οδηγούν. Η συνείδησή μας πέφτει ακόμα πιο κάτω. Το κριτήριο κατεβαίνει. Αυτό που χτες έμοιαζε απόλυτα απαράδεκτο, αποτρόπαιο και καταδικαστέο σήμερα μας φαίνεται «ψιλο-φυσιολογικό» και ορισμένοι λένε πως αφού συμβαίνει ε, τότε είναι φυσιολογικό. Δεν είναι όλα φυσιολογικά, έτσι νομίζω. Υπάρχουν κάποια όρια και ισορροπίες. «Στη στεριά δε ζει το ψάρι, ούτε ανθός στην αμμουδιά» έτσι δεν λέμε; πώς να το κάνουμε. Απλά είναι το κριτήριό μας που έχει κάνει βουτιά και έχουμε φτάσει να θεωρούμε το άσχημο ωραίο, το βρώμικο καθαρό και το ανόητο ευφυές.
Τέλος, η σβάστικα ή σριβάτσα είναι πανάρχαιο σύμβολο και έχει περάσει σχεδόν από όλους τους πολιτισμούς και βέβαια και από την Ελλάδα. Δείτε εδώ: http://www.falundafa.gr/falun.htm (στη μέση της σελίδας). Επίσης στον τάφο του Χριστού, πριν μπεις στο ιερό, στον προθάλαμο δεξιά και αριστερά πάνω έχει σβάστικες. Έχω τραβήξει φωτογραφίες, (αν μου στείλετε email θα σας τις στείλω, το δικό μου είναι kostas.tsolis@freemail.gr) Κατά την κατανόησή μου αντιπροσωπεύει το σύμπαν, την κίνηση του σύμπαντος και τις ανώτερες ποιότητές του. Λέγεται πως είναι θεϊκό σύμβολο. Αυτό καταλαβαίνω εγώ, …τώρα… τα συμπεράσματα περί αγάπης ή μίσους δικά σας.
Αγαπητή Αθηνά, ναι συμφωνώ ο καθένας αντιδρά με τον τρόπο του. Απλά εμείς αποφεύγουμε τη βία. Είναι εγγυημένο ότι η βία επιστρέφει σε αυτόν που την ασκεί, αλλά πέρα από αυτό δεν είναι και στη φύση αυτής της άσκησης. Πολύ ωραία τα είπες. Έτσι είναι, όποιος θέλει μπορεί να έλθει να δει και άμα δεν του αρέσει να φύγει. Αυτά δεν γίνονται με το ζόρι. Για να αλλάξει και να βελτιώσει κάποιος τον εαυτό του πρέπει να το θέλει. Και να το θέλει πραγματικά. Αν δεν το θέλει στην πρώτη δυσκολία θα τα παρατήσει, οπότε τι νόημα έχει να τον ζορίσεις; Η καρδιά πρέπει να θέλει η ίδια για να αλλάξει.
Ευχαριστώ
Κώστας

kostas.tsolis είπε...

Σε σχέση με τη «διαμάχη» ΗΠΑ – Κίνας προσωπικά είμαι σίγουρος ότι είναι καθαρά στα λόγια. Θα πρέπει να φαίνεται στην επιφάνεια μια αντιπαλότητα για να γίνεται η δουλειά ανενόχλητα. Τα πράγματα μού φαίνονται ολοκάθαρα. Οι μεγάλες αμερικάνικες εταιρίες επενδύουν τεράστια ποσά στην Κίνα. Το κινέζικο καθεστώς κάνει ότι μπορεί για να τις «ικανοποιήσει» διαθέτοντας ένα μεγάλο μέρος από τα κέρδη της «φιλοξενίας» για την πάταξη οποιωνδήποτε εσωτερικών αντιδράσεων, τη διατήρηση του τρόμου, τη διατήρηση του καθεστώτος σκλαβιάς των κινέζων εργατών και επομένως τη διατήρηση των υψηλών κερδών τους. Από την άλλη οι αμερικάνοι κάνουν ότι μπορούν για να απομακρύνουν τα βλέμματα της κοινής γνώμης στη χώρα τους και αλλού από την Κίνα για να μην έχουν προβλήματα σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα στα οποία είναι ακόμα ευαίσθητες οι δυτικές κοινωνίες. Που και που της κάνουν και κάποια σύσταση να προσέξει λίγο το ζήτημα αυτό. Στην ουσία είναι δύο εταίροι με τον ίδιο σκοπό, τη διατήρηση της εξουσίας από τη μία και των κερδών από την άλλη ενώ η διαφορά είναι μόνο στο παζάρι μεταξύ τους, στη μοιρασιά. Ποιος θα κερδίσει περισσότερα από τη συνεργασία. Ερώτηση: Πότε οι αμερικάνοι μπλόκαραν σε κάποιο οργανισμό κίνηση των κινέζων; Ρωτώ πραγματικά γιατί μπορεί να μου διαφεύγει. Όμως δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο ποτέ, τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια. Οι συνομιλίες πάλι που γίνονται μεταξύ ΕΕ και Κίνας πραγματοποιούνται κεκλισμένων των θυρών με άγνωστα συμπεράσματα. Απλά λέγονται για να ακούγονται για τον κατευνασμό της κοινής γνώμης. Ξέρει κανείς συγκεκριμένα κάποια δεσμευτική απόφαση ή κάποια συμφωνία; Άρα λοιπόν αναρωτιέμαι που μπορεί να δει κάποιος την αντιπαλότητα στην ουσία; Υπάρχει τέτοιο πράγμα; Εγώ ειλικρινά βλέπω δύο συνεταίρους (Δύση, δηλ. δυτικό κεφάλαιο και Κίνα δηλ. κινέζικο καθεστώς) να κάνουν οτιδήποτε περνάει από το χέρι τους για τη συνέχιση της κατάστασης. Και βέβαια μία από τις κορυφαίες στιγμές της συνεργασίας ήταν η ανάθεση των Ολυμπιακών Αγώνων μέσα από τους οποίους –ωσάν μια άλλη κολυμπήθρα του Σιλωάμ– και οι δύο πλευρές ελπίζουν την αναβάπτιση και τον καθαρμό του φασιστικού κινέζικου καθεστώτος στα μάτια του κόσμου. Οι προβολείς θα λάμπουν στο στάδιο «φωλιά» ενώ λίγα χιλιόμετρα παραπέρα σε κάποιο υπόγειο νοσοκομείου θα βασανίζουν ανθρώπους ή θα τους ανοίγουν για να τους πάρουν τα όργανα. Και η Δύση, αμερικάνοι, ευρωπαίοι και λοιποί «εχθροί» θα έχουν κάνει «τα πάντα» για να τους «αποτρέψουν».
Να είστε καλά
Κώστας

aspic είπε...

Αγαπητέ κώστας,εγώ θέλω να κατηγοριοποιήσω τον κόσμο;
Απλώς σας ρώτησα,διότι στην ελληνική ιστοσελίδα σας,είδα ότι ζητάτε να υπογράψουμε ΕΜΕΙΣ,εναντίον ΑΥΤΩΝ που ΣΑΣ διώκουν.
Τα εμείς εσείς και αυτοί λοιπόν,είναι χαρακτηρισμοί της δικής σας ιστοσελίδας.
Όμως με αυτά που λέτε εσείς αγαπητέ κώστας τώρα,περί διευρυμένης αντίληψης και προσωπικής βελτίωσης του εαυτού μας συμφωνώ απόλυτα.
Και όπως και εσείς,δέν νοιώθω κανένα μίσος,ούτε οργή ούτε κάν αντιπάθεια εναντίον των κινέζων βασανιστών σας για να υπογράψω ή να κάνω ότι άλλο εναντίον τους.
Τους αγαπώ και αυτούς,όπως αγαπώ και εσάς όπως αγαπώ τον κόσμο όλο,και διόλου δέν κάθομαι να διαχωρίζω και εγώ τους ανθρώπους σε θύτες και θύματα.
Αυτά είναι συνειδησιακά νέφη,που μας απομακρύνουν απο την προσωπική μας ολοκλήρωση.
Έτσι δέν είναι;
Αυτά προσπαθώ να πώ στην αθηνά που είναι αγαθιάρα,και να την βοηθήσω να μήν πέσει στην λούμπα της κακίας και της εκδίκησης και πάρει το μέρος σας εναντιον των κινέζων,γιατί η κακομοίρα θα μείνει ανολοκλήρωτη σε αυτόν τον κόσμο.
Ξύπνα αθηνά.
Όμως αγαπητέ κώστας,άν μου επιτρέπεις θα ήθελα να σου κάνω και μιά ακόμη ερώτηση:
Για τον δάσκαλό σας,τον πνευματικό σας καθοδηγητή,αυτόν που έγραψε το 1996 τα ωραία και διδακτικά αυτά βιβλία,αυτός που ποζάρει κορδωτός στην φωτογραφία που έχετε στην ιστοσελίδα σας, αυτόν τον μεγάλο αρχηγό σας ντέεε,για αυτόν τι νοιώθεις εσύ και οι συνάδελφοί σου;
Τον αγαπάτε,τον μισείτε,ή νοιώθετε αδιάφοροι για αυτόν;

Και για την σβάστικα άστο καλύτερα.
Το παράδειγμα το δωσα με τον διαβητικό και τον ζαχαροπλάστη,έγραψα και δυό πράγματα,τώρα άν δέν θέλετε να δείτε που είναι το πρόβλημα,μάλλον θα είναι θέμα προσωπικής σας ολοκλήρωσης και αυτό.

















Δέν θέλω να προσβάλλω τον αγαπητό κύριο τσόλη,ο οποίος μπορεί να τα πιστεύει όλα αυτά και να είναι ένας αξιέπαινος και θαυμάσιος συνάνθρωπός μας,όμως όλη αυτή η ιστορία με τους φαλούν μου μοιάζει ύποπτη.
Μοιάζει πολύ με όλες αυτές τις αιρέσεις που ξεπηδάνε στην αμερική από διάφορους φωτισμένους σάν καλή ώρα και τον κινέζο τον χουμιτσί,δέν θυμάμαι το όνομά του,που ανακάλυψε αυτή την φαλουνοδουλειά.
Για τα βιβλία του δε,από το λίγο που διάβασα,θυμίζουν τον λιακόπουλο στην κινέζική του εκδοχή.Λίγο από ολα.Λίγο επιστήμη,λίγο λαική ψυχολογία,λίγο θρησκεία και λίγο μεταφυσική.
Και πραγματικά νομίζω,άν ο παντελής τους παρουσιάσει στην εκπομπή του,δίκαιο και σωστό θα ήταν να έχει και την άποψη ενός επίσημου μέλους της κινεζικής πρεσβείας στην ελλάδα ή κάτι ανάλογο,να μας πεί και την δική του γνώμη.
Ά και παντελή,αυτό με την σβάστικα πρόσεξέ το σε παρακαλώ.
Δέν μπορούμε για να κάνουμε τους ωραίους,τους προοδευτικούς και τους ανοιχτόμυαλους,όλα να τα ανεχόμαστε και να τα καταπινουμε.
Τα σύμβολα είναι άμεσα συνδεδεμένα με τους χώρους και αλλοιώς ερμηνεύονται σε κάθε έναν από αυτούς.
Όταν βλέπουμε μιά σβάστικα σε έναν αθηναικό δρόμο σήμερα για παράδειγμα,δέν παραπέμπει πουθενά αλλού,ούτε στην αρχαία ελλάδα ούτε στους πρωτοχριστιανούς,ούτε στην παλαιά κίνα,παρά μόνον στον ναζισμό.
Διότι κακώς το παίζουμε το παιχνίδι των συμβόλων στις κοινωνίες μας,αλλα από την στιγμή που το αποφασίσαμε να το παίξουμε,να το παίξουμε τίμια τουλάχιστον.
Γιατι άν αφήσουμε τις σβάστικες να πηγαίνουν και να ερχονται,εντάξει δέν είναι θέμα προσωπική ολοκλήρωσης αυτό,είναι όμως θέμα συλλογικού ολοκληρωτισμού.

ΒΓ Και η κίνα κύριε τσόλη,σας ενοχλεί το ότι σας διώκει,ή το ότι είναι ακόμη κατά ένα τρόπο κομμουνιστική;
Διότι πολύ ανάλυση επί της ιδεολογίας κάνατε.

kostas.tsolis είπε...

Φίλε aspic εντάξει, πάσο για την κατηγοριοποίηση. Αντιλαμβάνομαι ότι τα εμείς, εσείς κλπ. τα χρησιμοποιήσατε απλά ως αναφορά. Το να βάλετε όμως υπογραφή πχ για να σταματήσει μια δίωξη δεν σημαίνει ότι αυτόματα γίνεστε αντίπαλος του διώκτη ή μέρος του διωκόμενου. Απλά διαφωνείτε με τη συγκεκριμένη ενέργεια και το εκφράζετε έμπρακτα.
Για τη σβάστικα τι άλλο να σας πω. Το σύμβολο αυτό είναι πανάρχαιο. Οι Ναζί το έκλεψαν και το οικειοποιηθήκαν. Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε τώρα; Να αλλάξουμε την ιστορία; Κάντε ένα παραλληλισμό με τον «ήλιο της Βεργίνας» για παράδειγμα. Όση σχέση έχουν οι Σκοπιανοί με τον «ήλιο της Βεργίνας» άλλη τόση έχουν και οι Ναζί με τη σβάστικα. Τι να κάνουμε να αποποιηθούμε τον «ήλιο της Βεργίνας»;
Χαίρομαι για σας και σας συγχαίρω που αγαπάτε όλο τον κόσμο, ειλικρινά.
Για τον δάσκαλο του Ντάφα αυτό που νοιώθω είναι μια απέραντη εκτίμηση και σεβασμό. Τον ευχαριστώ επίσης που μετέδωσε αυτή την εκπληκτική εξάσκηση. Ούτε τον προσκυνάω ούτε τον λατρεύω. Αυτά είναι τυπικότητες, επιφανειακά πράγματα. Η ουσία είναι η βελτίωση και η καλλιέργεια του εαυτού. Όλα τα άλλα έπονται.
Το ξέρω ότι γίνεται χαμός με όλες αυτές τις αιρέσεις, τις λατρείες, τους διάφορους τυχάρπαστους «γκουρού» και συμφωνώ ότι θα πρέπει να είμαστε αρκετά καχύποπτοι και προσεκτικοί. Αν όμως υπερβάλουμε κινδυνεύουμε να φτάσουμε στο άλλο άκρο και να «κλειστούμε» στην ασφαλή «ανασφάλειά» μας. Χρειάζεται νομίζω ισορροπία, να είμαστε προσεκτικοί αλλά ταυτόχρονα ανοιχτοί.
Όχι, προσωπικά δεν με ενοχλεί που η Κίνα είναι κομμουνιστική. Ας είναι ότι θέλει. Αυτό που θα ήθελα είναι να μαθευτεί η αλήθεια, και να πάψει αυτή η δίωξη.
Ευχαριστώ
Κώστας

ATHENA είπε...

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΦΑΛΟΥΝ ΝΤΑΦΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΤΟΣΟ ΑΝΑΠΟΔΑ, ΔΕΝ ΡΠΟΛΑΒΑΙΝΩ ΝΑ ΕΜΒΑΘΥΝΩ ΣΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΙΔΡΥΤΗ,ΟΥΤΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΙΟΛΑΣ, ΜΟΥ ΑΡΚΕΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΒΑΣΑΝΙΖΟΝΤΑΙ. ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΧΕ ΣΕΙΡΑ ΤΟ ΞΕΜΠΛΟΓΚΟΠΑΙΧΝΙΔΟ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ,
ΤΟ ΠΟΣΤ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙΣ ΟΡΓΑΝΩΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΥΡΙΟ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΣ ΦΕΡΤΑ ΝΑ ΤΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΩ ;-)

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ, ΟΝΤΩΣ ΑΣ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ, ΤΗ ΣΒΑΣΤΙΚΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ, ΣΤΟ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ, ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΙΛΙΟΥ ΜΕΛΑΘΡΟΝ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕ Ο ΤΣΙΛΕΡ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΛΗΜΑΝ ΚΑΙ ΔΙΟΛΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΟΧΛΕΙ, ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΠΩΣ ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΧΡΥΣΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΨΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΘΕΜΑ;-)

ΚΑΙ ΓΑΙ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΤΙΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΣΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ:

Η ΣΒΑΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΝΑΖΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΗ ΚΑΙ ΛΟΞΗ, Η ΣΒΑΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΙΤΡΙΝΗ ΧΡΥΣΗ ΠΡΟΤΟΚΑΛΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΠΑΤΑΕΙ ΣΤΟ ΟΡΙΖΟΝΤΙΟ ΜΠΡΑΤΣΟ ΤΗΣ, ΑΡΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΣΥΜΒΟΛΟ.

aspic είπε...

Επίσης φίλε κώστα και φαλουνονταφίτισα σχεδόν αθηνά,από ένα σύντομο γυρολόι που έκανα στο διαδίκτυο,μάζεψα μερικές πληροφορίες επί του θέματος.
Κατ αρχήν δέν υπάρχουν άλλες πηγές που να μαρτυρούν ότι γίνονται διώξεις εναντίον τους παρά μόνον από τους ίδιους τους φαλονικούς,με τις ιστοσελίδες τους και τις οργανώσεις τους ανά τον κόσμο,με σημαντικότερη αυτή της νέας υόρκης,άν θυμάμαι καλά.Οι διαφωνούντες με αυτούς,τους φαλουν,φέρουν το σοβαρό όντως επιχείρημα,ότι δέν μπορεί οι κινέζοι να τους κυνηγάνε για θρησκευτικούς λόγους,όταν αφήνουν ελεύθερους τους μουσουλμάνους, τους βουδιστές μοναχούς και λοιπές θρησκευτικές ομαδες,ενώ παράλληλα επιτρέπουν να εξασκουν όσοι θέλουν την τεχνική του ται τσι,πώς την λένε,την ίδια που εξασκούν και οι φάλουν δηλαδή.
Για τα όργανα που αφαιρούν από ζωντανούς φαλουν,η κινεζική κυβέρνηση παραπέμπει ονομαστικά σε αντιπροσωπείες κρατών (αυστραλίας ηπα και άλλες),τηλεοπτικούς σταθμούς και εφημερίδες,που μαζί επισκέφθηκαν τα ύποπτα κινέζικα νοσοκομεία που υποτίθεται έκαναν αυτή τη δουλειά και δέν διαπιστώθηκε τίποτα.
Κανείς διεθνώς δέν ξέρει τίποτα και δέν είδε τίποτα παρά μόνον οι ίδιοι οι φαλουν.Και όποιες ειδήσεις επί του θέματος των οργάνων,είναι απλώς αναδημοσιεύσεις αρθρων και πάλι της φαλούν.
Πέρα από αυτό,αναφέρεται πώς στην αθήνα που έγινε μιά εκδήλωση της φαλουν και είχαν μαζευτεί τρείς και ο κούκος,με σκηνοθετικα κόλπα έδειξαν τελικά ότι υπήρχε μιά αγανακτισμένη λαοθάλασσα αθηναίων που οργισμένοι διαδήλωναν κατά της κίνας.
Θυμάσαι τίποτα τέτοιο εσύ αθηνά να συνέβη;

Για να μήν μακρυγορώ,δέν θέλω να πώ πώς η κίνα δέν κάνει εγκληματα κατά του ανθρώπου,όμως για άγνωστο (η γνωστό) λόγο,αυτά τα εγκληματα θέλουν να τα καρπωθουν οι φαλουν.
Και σημασία έχει,πώς όλο ο κόσμος ασχολείται με αυτούς σήμερα,και ξεχνάει η αγνοεί τις παραβιάσεις της κίνας στην παιδική εργασία,στα δικαιώματα των εργαζομένων,των γυναικών και λοιπά και λοιπά.
Γιατί το κάνουν αυτό οι φαλουν;

Τέλος πάντων,γνώμη μου είναι ότι αυτοί κατηγόρησαν πρώτοι την κινεζική κυβέρνηση,για κάποιους δικούς τους ιδιοτελείς λόγους, ότι τους κυνηγάει,και αυτή η κινεζική κυβέρνηση,εν όψει και των ολυμπιακών αγώνων,άρχισε να τους κυνηγάει στην πραγματικότητα για να μήν λένε ότι τους κυνηγάει και της χαλάσουν την γιορτή.
Τουτέστιν οι φαλουν προκάλεσαν αυτό που μας βάζουν τώρα να καταδικάσουμε.
Παλιά μέθοδος και δοκιμασμένη βέβαια.
Οπότε φίλε κώστα,συνεχίζω να αγαπώ όλο τον κόσμο,αυτόν τον υπέροχο λαμπρό και θαυμαστό κόσμο,αυτόν το παράλογο κόσμο,και δέν καταδικάζω κανέναν.
Άμα θέλετε καταδικάστε τους μόνοι σας.
Αφού εσείς δέν μισείτε τους κινέζους που σας σφάζουν,γιατί να τους μισήσω εγώ;
Για κορόιδα ψάχνετε;
Να κάθεστε δηλαδή εσείς οι καλοί στο παράδεισο και να δείχνετε εμένα τον κακό που θα μαι στην κόλαση μετά και να γελάτε μαζί μου και να με κοροιδεύετε;
Και εγώ μαζί σας λοιπόν.
ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΩ ΟΛΟΥΣ.
(καλά έ; πρώτο τραπέζι πίστα στο παράδεισο έκλεισα τώρα με αυτο που είπα).














Και τα περί σβάστικας αθηνά,επειδή με κούρασες,πές του παντελή εσένα που σε εκτιμάει και σε ακούει,να κάνει του χρόνου και μιά εκπομπή για τα σύμβολα,τις σημαίες και λοιπά και τι ρόλο έπαιξαν και παίζουν στις κοινωνίες μας αλλά και στην ψυχολογία των ατόμων.
Πάντως εν γένει θα σου λεγα,ότι ομάδες που φέρουν σημαίες και σύμβολα και φωτογραφίες των σεβαστών αρχηγών τους όπως οι φαλουν,να μήν τους έχεις καμμιά εμπιστοσύνη.
ΞΥΠΝΑ ΑΘΗΝΑΑΑΑΑΑ!!!

Ά,και μπορεί όπως λές η σβάστικα των ναζί να ναι μαύρη και λοξή,η σβάστικα της ανατολής κίτρινη και πορτοκαλή,η σοκολατίνα όμως παραμένει μαύρη και σοκολατί,και φάτη στα μούτρα σου...ΣΠΛΛΑΑΑΑΦΣΣΣΣΣΣΣ...να πάψεις επιτέλους να κοιμάσαι με ανοικτά τα μάτια και ορθή.

ATHENA είπε...

ΑΣΠΙΚ ΜΟΥ 3 ΚΙΛΑ ΕΒΑΛΑ ΑΠΟ ΧΤΕΣ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΤΟΥΡΤΕΣ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΑΝΑΤΟΥΣ ΦΑΛΟΥΝΙΤΩΝ ΠΟΥ ΟΠΒΣ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΝΩ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΟΣΤ ΤΟΥ, ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΟ 1999 -9 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ, ΒΡΗΚΑ ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΟΣΤΑΡΙΑ ΑΡΘΡΑ ΣΤΟ SITE ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΜΝΗΣΤΙΑΣ, ΑΡΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΚΛΠ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ.

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΚΟΤΕΙΝΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ (ΘΕΩΡΩ ΑΡΚΕΤΑ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΟΡΥΦΗΣ, ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΥΝΗΘΩΣ) ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΠΑΝΤΩΣ ΒΛΕΠΩ ΕΝΑ ΑΘΩΟ ΠΑΡΑΚΛΑΔΙ ΤΟΥ ΒΟΥΔΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΩΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥς ΝΑ ΒΑΣΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΦΡΙΧΤΑ...

ΠΑΝ

Unknown είπε...

Αν δεν έχει αποκτήσει κάποιος την εμπειρία του "Φάλουν κονγκ" δεν μπορεί να αποκτήσει ξεκάθαρη γνώμη για το τη ακριβώς πρόκειται, και για ποιο λόγο διώκεται. .

Συνεργάτες